18/02/07 Aartrijke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Wacky Webbie
- Mountainbiker
- Traxer
- Kerstman
Belofte maakt schuld.
Hier volgt de kaart met alle details van deze rit.
Alle stukken die rood gekleurd zijn, zijn off-road stukken. Zoals je ziet, best de moeite. De organisatie rekent op een goeie 60% off-road.
Verschillende nieuwe en private stukken ook (zoals het doolbos,... ) waar enkel deze rit door mag.

Je kan de kaart ook groter downloaden (pdf-bestand) via volgende link:
http://users.skynet.be/sky14854/kaart.pdf
Veel plezier !
Alle stukken die rood gekleurd zijn, zijn off-road stukken. Zoals je ziet, best de moeite. De organisatie rekent op een goeie 60% off-road.
Verschillende nieuwe en private stukken ook (zoals het doolbos,... ) waar enkel deze rit door mag.

Veel plezier !
Het parkoer ziet er schitterend uit ... 3,5€ waardTraxer wrote:Belofte maakt schuld.
Verschillende nieuwe en private stukken ook (zoals het doolbos,... ) waar enkel deze rit door mag.![]()
![]()
![]()
Veel plezier !
De superiabikers starten rond 8u30
greetzzzzzzz
moviestar
- Steven H
- Mountainbiker
Ik zal wss ook afzakken met de fiets vanuit oostende.
Op zatedag al naar oedelem (ook met de fiets op-en-af van thuis) dus dat zal voor mij al en goede 100 - 110 km worden. Als de benen op zondag-ochtend goed aanvoelen zak ik af. Anders wordt het rustig thuis een beke bollen.
De prijs van 3.5 Eur is niet overdreven voor een deftige toch (ben nog nergens lid van zelfs, moet da mss toch es gaan doen
)
GReetz,
S.
Op zatedag al naar oedelem (ook met de fiets op-en-af van thuis) dus dat zal voor mij al en goede 100 - 110 km worden. Als de benen op zondag-ochtend goed aanvoelen zak ik af. Anders wordt het rustig thuis een beke bollen.
De prijs van 3.5 Eur is niet overdreven voor een deftige toch (ben nog nergens lid van zelfs, moet da mss toch es gaan doen
GReetz,
S.
-
ostendbiker
- Mountainbiker
Post by ostendbiker »
wat heb je nu nog voor 3,5 € ,en dan nog te zwijgen wat je op de bevoor radingen krijgt ,en depanages aan toe komaan .........
wij komen eraan www.vvwinout.be
groetjes tony
wij komen eraan www.vvwinout.be
groetjes tony