21/01/2007 Kluisbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Joep Meloen
Mountainbiker

Post by Joep Meloen »

Action-Man wrote:klopt het dat daar de eddy merckxs route op de weg is en dat dit ook de moeite is om te rijden?.en hoelang is die?
Die start inderdaad boven op de Kluisberg. Een prachtige lastige rit van zo'n 55km ongeveer. Met de beklimmingen van de Oude Kwaremont, de Paterberg, de Hotondberg en de Kluisberg.
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Zou ook wel willen afkomen maar ontzie mij de mega drukte zoals velen ons gewaarschuwd hebben . Geen goeste om telkens megalang te staan aanschuiven op vele stroken . En aan het lezen weinig offroad en duur .
Tja t'is anders altijd wel de max om op de Kluis te rijden , sorry maar zal er niet bij zijn .

Ciao
dtf
Mountainbiker

Post by dtf »

Wij vertrekken op toertochten altijd op tijd,dwz ten laatste 8u30,dan heb je nooit te klagen over de bevoorradingen en files.
Als je de organisatie en het werk bekijkt dat er aan dergelijke toertochten is,vind ik het startgeld niet teveel.
Een dagvergunning bij de motocross bv,is 30euro,daarbij betaal je nog eens 8euro entree, moeten ze maar 2km afspannen,en kan je maar 40minuten rijden...dus 6euro voor 45km fietsplezier+bevoorrading,waar klagen we over... #-o
davy
Mountainbiker

Post by davy »

dtf wrote:...dus 6euro voor 45km fietsplezier+bevoorrading,waar klagen we over... #-o
Het is t.o.v. andere organisaties dat het niet fair is hé. :-?

zopas gereden: 2€ voor 55km puur fietsplezier+3 bevoorradingen en 1100 hm. =D>

Ook de hier eerder in dit topic aangehaalde organisaties rond kluisbergen doen dit niet. =D>

Ingooigem zou ik er ook nog aan willen toevoegen voor deze streek als eerlijke organisatie. [-o<

Als je driedubbel van de prijs vraagt vind ik het maar logisch dat er reactie komt. [-X
IceCube
Mountainbiker
Location: Cube Ltd Race, full XT, Reba, Avid Elixir 9, Mavic CrossTrail, NN/RR

Post by IceCube »

6,25 € ? Das 250 ballen hé !! Is da misschien met biefstuk-friet erbij achteraf ? Of omdat Eddy Merckx zijn smoel laat zien ?
Met alle respect, maar mij zien ze daar niet. En ik ben veruit de enige niet. Waar gaat dit naartoe ... [-X
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

dtf wrote:Wij vertrekken op toertochten altijd op tijd,dwz ten laatste 8u30,dan heb je nooit te klagen over de bevoorradingen en files.
Als je de organisatie en het werk bekijkt dat er aan dergelijke toertochten is,vind ik het startgeld niet teveel.
Een dagvergunning bij de motocross bv,is 30euro,daarbij betaal je nog eens 8euro entree, moeten ze maar 2km afspannen,en kan je maar 40minuten rijden...dus 6euro voor 45km fietsplezier+bevoorrading,waar klagen we over... #-o
Zijn we hier geen appels met citroenen aan het vergelijken. Ik veronderstel toch dat ze op zo'n motorcross ook een mooie geldprijzen pot moeten voorzien en dat ze ook veel verzekering moeten betalen want het is toch een risico volle sport.
Bij het rijden van TT's heb ik nog nergens nen prijzenpot gezien (tombola's uitgezonderd natuurlijk), het kost mij enkel geld en daar zit ik niet mee maar het moet redelijk blijven.
Brozie
Mountainbiker

Post by Brozie »

@lok : overschot van gelijk =D> mij zien ze daar ook niet meer [-X mooie rit, dat wel, maar veel te grote massa :-?
nebraz
Mountainbiker

Post by nebraz »

Ik zou deze meerijden maar aan afzetters geef ik mijn geld niet uit tenzij ze toch die biefstuk friet voorzien. :P Nee, t'zal Wevelgem worden.
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

allez de jaarlijkse discussie is weer gestart zulle. :roll:
marcson, the bikesons
Mountainbiker

Post by marcson, the bikesons »

jeeeeeee allen,

Voor mij gaat het niet om het hoge inschrijvingsgeld, maar eerder om het hoge aantal van deelnemers...ne platgetrappelde mierenhoop.
Alls ik ga biken wil ik het gevoel hebben van 'Waauw, ik zit weer buiten in de natuur, niet te druk, plezant rijden...
i.p.v. het band aan/tegen band rijden...en zo niet kunnen genieten van de rit zelf...

Maw, ik ga ook pasen en zoek rustigere toertochten op...

PS Al moet ik zeggen dat er daar wel heel mooie off-road stukjes tussenzitten...
Post Reply