Nu ja, je bent vrij in je doen en laten maar als je wat rondkeek had je binnen een straal van 25 km toch 10% meer korting gekregen en ook iemand die wist waar het over ging ivm die vork. Had je die 10% extra korting kunnen steken in de opleg voor een race en had je nu voor dezelfde prijs als je nu betaalde een Reba onder je fiets steken.jsteeno wrote:Voila fietske is besteld, dinsdag zou ik hem al hebben![]()
Het is jammer genoeg zonder een Reba Race erbij. Dat was nog eens een prijsverschil van + 300 euro. Blijkbaar kost diene standaard vork maar 89 euro (het is gene met lucht of olie, maar met rubberen schijven of zoiets???) Dus da zegt al genoeg over de kwaliteit van die vork.....![]()
Nu weet ik ook waarom de fiets zo bij prijs is. Enfin over een paar maanden steken we dan wel een reba race he...
Kan iemand me meer vertellen over zo'n type vorken?
Ps ik heb ma 5 % korting gekregen, maja beter als niks he
Een lbs kortbij de deur die zijn vak kent is natuurlijk altijd meegenomen en een hogere prijs waard. Maar iemand die het verschil niet kent tussen een luchtvork en een elastomeervork daar kwam mijn fiets toch niet binnen voor onderhoud hoor.
Trouwens hij mag mij altijd een partij Relics verkopen voor 89 euro. Ik wil ze dan wel per 10 komen afhalen.
Alle specs van de Relic vind je hier
Het enige wat nog niemand kan zeggen van deze vork is hoe ze zich zal gedragen op langere termijn, gezien ze brandnieuw is. Maar de specs zijn zeker voldoende voor zijn prijs.
Over de Relic:
New to the Manitou fold, Relic is packed with high-end features such as TPC Lockouts, Semi-bath lubrication and Evil Genius seals, all-metal adjustment knobs, 30mm aluminum stanchions and an all new faceted Reverse Arch casting for optimized weight and stiffness. Featuring up to 130mm of travel, Relic offers uncompromised trail bike performance and unbeatable value.
Voor de goede orde de Relic is een lucht/olie vork van de middenklasse.
De luchtkamer is van het single type en afstelbaar door middel van een preload en niet door middel van luchtventiel zoals een dual.