Zuid-Limburg, omgeving Tongeren

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Berthold wrote:Ja, gelijk, 't is het moment maar nu is het wat druk, aanstaande zondag Theux, dan donderdag Waimes, dan Hockay, dan communiefeest, dan Ardennes trophy, agenda is boemvol, en begin juni ben ik met verlof, maar in het buitenland, dus we moeten mss eind juni of begin juli zien of eens een zaterdag namiddag afspreken ?
er is geen haast bij hoor

grtz
Vienna C.
Mountainbiker

Post by Vienna C. »

Hallo,

Ben ook van regio Tongeren (Vliermaal) en pas sinds gisteren lid van het forum :-)

Greetz,
Viena (v, 27)
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

Vienna C. wrote:Hallo,

Ben ook van regio Tongeren (Vliermaal) en pas sinds gisteren lid van het forum :-)

Greetz,
Viena (v, 27)
en ik van Vliermaalroot, heb mijn lager onderwijs in vliermaal doorgebracht
Vienna C.
Mountainbiker

Post by Vienna C. »

Allez, tis te zeggen: mijn brieven brievenbus staat in Vliermaal. In de praktijk woon ik op mijn fiets!! :lol:

Grtz
Slayer
Mountainbiker

Post by Slayer »

Yo, ik ben van Hoeselt. Misschien is het eens leuk om allemaal samen een tocht te rijden. Kwestie van mekaar eens te leren kennen.
Post Reply