Verder wel knap, zoals gewoonlijk.
Kalender overzicht op kaart en satellietfoto
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
BikingBrecht
- Mountainbiker
Post by BikingBrecht »
Mooi gedaan !
Om het probleem met gelijke namen op te lossen, kun je misschien eerst de provincie vergelijken.
Om het probleem met gelijke namen op te lossen, kun je misschien eerst de provincie vergelijken.
-
Geo Bhiker
Post by Geo Bhiker »
Bedankt voor de complimenten, dat stimuleert om er verder aan te werken.WoodWheel wrote:Mooi gedaan !
Ook bedankt voor de tip. Je hebt gelijk, ook al heb ik momenteel geen geografische coördinaten gegevens van provincies, die zijn eenvoudig ruwweg aan te maken.
- Frustie Dtr
- Mountainbiker
Post by Frustie Dtr »
Prachtig ... dikwijls moet ik na het bekijken van de kalender http://www.belgeo.be raadplegen om te kijken waar de tocht ligt.
Ik heb me in het verleden al dikwijls mispakt. (afstand tot ..)
Mogen we deze praktische link op onze website gebruiken?
Ik heb me in het verleden al dikwijls mispakt. (afstand tot ..)
Mogen we deze praktische link op onze website gebruiken?
- pikethebike jr
- Mountainbiker
Post by pikethebike jr »
Heel knap gedaan, maar toch nog enkele foutjes: op 14/01 staat 3 keer Hamme met hetzelfde adres, maar op verschillende lokaties, de derde (zoals altijd) is de goeie.
Later op 28/1 staat 2 keer St-Niklaas, waarvan die ene in Gent getekend staat.
Verder niets dan lof hoor, dit was dus geen kritiek, enkel een rechtzetting.
Keep up the good work
Pike
Later op 28/1 staat 2 keer St-Niklaas, waarvan die ene in Gent getekend staat.
Verder niets dan lof hoor, dit was dus geen kritiek, enkel een rechtzetting.
Keep up the good work
Pike
-
Geo Bhiker
Post by Geo Bhiker »
Nieuwigheid vandaag:
- mogelijkheid om foute dubbels te elimineren.
Er zijn al enkele correcties aangebracht, laten jullie de overblijvende fouten weten?
Ik zoek administratoren die de locaties aflopen en de verkeerde wissen, later ook locaties verplaaten naar de exacte straat. Kandidaten?
- mogelijkheid om foute dubbels te elimineren.
Er zijn al enkele correcties aangebracht, laten jullie de overblijvende fouten weten?
Ik zoek administratoren die de locaties aflopen en de verkeerde wissen, later ook locaties verplaaten naar de exacte straat. Kandidaten?
-
triple XXXL
- Mountainbiker
-
Geo Bhiker
Post by Geo Bhiker »
Natuurlijk mag je een link leggen naar www.wild3.be , al kan die op termijn veranderen.Frustie Dtr wrote:Mogen we deze praktische link op onze website gebruiken?