17/12/06 Zonhoven

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

pctunner01 schreef :
worden hier fot's gemaakt zo ja laat de site der na dan vermeldenik zou graag wel is een foto van mij willen rijden opde bike en mijn broer denkik ook witte orbea
ik vinne gij onduilijk nogal uitdrukke, maar soit zijde gij zo fotogeniek dan?

Zojuist een verslag gevonden van Zonhoven TT 19/12/04 : dit heeft me overtuigd om den deze te doen ipv Dilsen/tervuren of Maredsous :

http://users.skynet.be/ivandh/zonhoven2004.htm
biker67
Mountainbiker

Post by biker67 »

wauw limburg was ne keer goed voor onze antwerpenaar :evil: :evil:
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Vandaag hier gereden maar met mijn uiterst slechte conditie moest ik gewoon de 31 km nemen .
Er zaten een paar nieuwe stukken in het eerste deel en ook nog zware ook .
Het enigste minpuntje is dat er veel is weggelaten in het laatste stuk als je uit de bossen komt en de heide op rijdt . Hier hadden ze veel meer kunnen uithalen .
Ze kunnen beter wa minder in het grote bos rijden want dat is toch maar rechtdoor ,draaien en terug een lange strook .
Qua moddergehalte viel het hier heel goed mee na de regen van gisteren .

Hier zien ze ons volgend jaar zeker terug .
moddercrosser
Mountainbiker

Post by moddercrosser »

biker69 wrote:wauw limburg was ne keer goed voor onze antwerpenaar
Vandaag voor de 1ste keer in Zonhoven gaan rijden en goed bevonden door deze niet-Antwerpenaar. :wink:
Bij het heenrijden al enkele malen ijsplekjes on-road gevoeld met de auto, ik dacht dat wordt oppassen op het parkoers, maar off-road gene last gehad.

Het begon super en het eindigde pas met fantastische st's op de bevoorrading. Heerlijke kombochtjes die full-speed genomen konden worden, licht op en af, lekker vettige modderstrookjes slingerend tussen de boompies, de MAX !
STOP : Lekkere bevoorradingsdrank en sinas en cake (soep heb ik ni geproefd). Mooi aangegeven qua afstanden afgelegd/nog af te leggen.
Hierna ging het nog even verder met de mooie tracks.

Dan na enkele km's iets minder spectaculair in een groot bos rechtdoor L rechtdoor R .... (a la Overpelt :oops:). Goed om mijn gemiddelde (dat me gene z*k interesseert) omhoog te jagen. Maar wat hierna nog volgde was weer toppie. Mooi heidegebied met enkele leuke klimmen, niet te zwaar just goe.

Conclusie : dit is een aanrader (zoals die ene daarnet op Q-music vertelde die ook hier wezen biken was). Volgende keer terug op de afspraak in het o zo mooie Limburg.[/quote]
Fons Moors
Mountainbiker
Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Post by Fons Moors »

pctunner01 wrote:worden hier fot's gemaakt zo ja laat de site der na dan vermeldenik zou graag wel is een foto van mij willen rijden opde bike en mijn broer denkik ook witte orbea
Je kan alvast eens gaan zoeken tussen een honderdtal fotokes die te zien zijn. De film komt in begin van de week op het net.
Image
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Bedankt Fons , ik sta er ook op
Image
Palmo
Mountainbiker

Post by Palmo »

Awel: twas weer enkele weken geleden dat ik nog op de bike gezeten heb en ik heb afgezien gelijk een paard. De rit was mooi ook qua singletracks en omgeving, ma de conditie was niks.
Vooral de laatste kms waren moordend daar op de heide, die bleven maar duren.

Kms 37 - avg : 17,8
S-dude
Mountainbiker

Post by S-dude »

Deze komt in mijne top 5 van TT's. Mooie afwisseling in het parcour en duidelijke bewegwijzering. Bevoorrading was voldoende en het valt echt wel op, hoe meer winter het word, hoe hoger het niveau. Op einde van de rit begon ik het dan ook temenes te voelen dat conditie niet optimaal was, maar toch ben ik tevreden met de prestatie. Een dikke proficiat aan de organisatie en mij mag je volgend jaar zeker terug verwachten.

distance: 44,7 km
average: 20,7 km/u
Post Reply