26/12/2006 Deinze (vroeger Astene)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

Hier ben ik ook weer van de partij, en het ziet er niet naar uit dat we zoals vorig jaar nog een hagelbui op ons kl...n zullen krijgen [-o<
Barteken
Mountainbiker
Location: Decathlon Rockrider 8.2 (2005) - Cannondale Rush 4 (Custom)

Post by Barteken »

Voila zie, net terug van het uitpijlen. Nergens alternatieven hoeven te zoeken, het oorspronkelijke parcours is heel goed berijdbaar. Nog een geluk dat er een beetje modder te vinden is in en rond de Hospicebossen in Nazareth, of we moesten zelfs geen afspuitplaats maken....

Allez, voor diegene die een Kerstmaaltijd willen affietsen... kom maar af... het wordt goed.

Oh ja, ,niet te veel eten en drinken, heb gehoord dat de bevoorrading ook in orde zal zijn...;

Tot dinsdag...
Frog 075
Mountainbiker

Post by Frog 075 »

Hallo, heb deze rit nog nooit gereden maar ben van plan om eens af te komen.
Hebben eigenlijk maar voor de eerste keer reklame gezien op den tt van Kruishoutem. Daarmee zullen we met niet zoveel herders zijn.
Alvast 3 of 4 die al zeker komen.
Tot dan!

Herder Vincent
*Steve*
Mountainbiker

Post by *Steve* »

scubaluc wrote:Hier ben ik ook weer van de partij, en het ziet er niet naar uit dat we zoals vorig jaar nog een hagelbui op ons kl...n zullen krijgen [-o<
Stond vorige jaar juist aan de bevoorrading bij de meiskes van Red-Bull toen het begon te hagelen.

Dinsdag zeker en vast weer van de partij met een aantal Steenbakkers.

Greetz :wink:
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Frog 075 wrote:Hallo, heb deze rit nog nooit gereden maar ben van plan om eens af te komen.
Hebben eigenlijk maar voor de eerste keer reklame gezien op den tt van Kruishoutem. Daarmee zullen we met niet zoveel herders zijn.
Alvast 3 of 4 die al zeker komen.
Tot dan!

Herder Vincent
Deze herder komt ook :-)

Herder Ronny
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Amaai klinkt allemaal erg ferm!!
ik zal ook komen rijden en als het er nog wat droog bijligt kan de snelheid is omhoog. Kwestie van teweten of ik mijn trainingen wat moet aanpassen of niet ...
Ben is benieuwd maar de organisator krijgt mijn voorkeur en ik zal zien wat hij voorschoteld!!

TOT DAN !!! =D>
bartmtb
Mountainbiker

Post by bartmtb »

Snelheid zal je inderdaad kunnen maken. De Latemse dreven liggen er schitterend bij. Op vandaag slechts 2 zwaardere stroken. Dus 48 km tegen de limiet aan en met een knalgemiddelde onder de kerstboom ... wat wil nen mens meer.
Bart
patchenta
Mountainbiker

..

Post by patchenta »

Alé tot morgen alvast.Zijn dr treintjes wrda nog wagonneken kan bij aanpikken? =D>
misscycling
Mountainbiker

Post by misscycling »

super dat het niet te slijkerig ligt want ik heb net s men velo bekeken(mtb staat niet in orde)en men achterbandje is niet zo ideaal meer,en winkels zijn nu wel gesloten.Maar sowieso slijk of geen slijk no limits,vol doorgaan!!!Tot morgen :bounce:
moonrider
Mountainbiker

Re: ..

Post by moonrider »

patchenta wrote:Alé tot morgen alvast.Zijn dr treintjes wrda nog wagonneken kan bij aanpikken? =D>

Tzou mss wel een boemeltreintje kunnen worden morgen :oops: , na al dat eten en drinken en mijn laatste biking dateert van zat. 9 december bij de bepijling van onze toertocht !
Dus aan alle parelhoentjes die ik morgen tegenkom , sorry maar jullie waren wel lekker :oops: .

Tot morgen iedereen , tegen 8u30 zijn we paraat !
Post Reply