Bikechalleng Polen 2007?

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
.:Roel:.
Mountainbiker
Location: CUBE LTD1; Specialized Epic 07 (Expert); Commencal VIP Nuts 5

Post by .:Roel:. »

Om hier even terug wat leven in te blazen.

Mijn Poolse ploegmaat heeft zich teruggetrokken vermits zijn fiets gestolen is!

Dus bij deze heb ik dus weer één teamplaats vrij!

Voorlopig mag ik al met Pacer en zijn Slovaakse Iron Man meerijden, maar als ik officieel wil meedoen moet ik met 2 starten!

Dus aan al die zich geroepen voelen PB, Mail, ... !

PS Leuk weetje, mijn vriendin gaat elke dag mee als volgwagen, dus materiaal, onderdelen ed kunnen mee getransporteerd worden. Ook interessant voor de andere deelnemers trouwens :wink:
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

.:Roel:. wrote:PS Leuk weetje, mijn vriendin gaat elke dag mee als volgwagen,
Amai! Die wil ik dan wel eens zien :lol: :drunk:
Mountainbiker

tja, tis een getunede versie zene :wink: :oops:

Dus voor de goede verstaander: de vriendin bestuurt de volgwagen ....
chefke
Mountainbiker

Post by chefke »

.:Roel:. wrote: Dus voor de goede verstaander: de vriendin bestuurt de volgwagen ....
Zou er nog plaats zijn voor een paar gesneden broden? :bounce: :bounce: :bounce: We zouden dit daar wel kunnen gebruiken denk ik.
Ik neem ook deel aan de challenge samen met drie vrienden. We leren elkaar daar wel kennen denk ik. Hopelijk vind je nog een bikepartner om u daar te vergezellen.

gr chefke
Mountainbiker

@ Chefke: gesneden broden??? #-o
Verkopen ze dat daar dan niet?
Als ik niet genoeg eten heb ga ik mij daar een drie gangen menu kopen voor 4 euro :wink: Die halve liter piwo voor 1 euro zal ik maar achterwegen laten .... :(
pacer
Mountainbiker

Post by pacer »

Roel,

zoals gezegd, via mijn partner moet je wel met ons kunnen meerrijden, we vinden er wel iets op.

Qua vervoer, we proberen (mijn broer en beste maat gaan ook mee als volgers) een multivan te huren en zo ginder te geraken.

We zoeken slaapplaats, er is een camping uitgebaat door ollanders, en ook hotels maar is wat zoeken.

De wegen zouden erbarmelijk zijn, dus opletten denk ik?

Moesten we kunnen samenrijden, in konvooi naar ginder of zo, laat maar weten :wink: k denk dat we ginder elkaar allemaal wel gaan leren kennen hé.
Flip FSR
Mountainbiker

Post by Flip FSR »

Maak u maar geen zorgen over broden, de bevoorradingen zijn meer dan voldoende ginder :wink:
jocca
Kerstman
Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander

Post by jocca »

ik had ook al gedacht om samen naar ginder te bollen, alleen vertrekken wij de zaterdag nacht om 2 uur in Kortrijk en plannen wij een snelheids etappe in duitsland, om dan dwars door tshechie te rijden ... naar het schijnt zijn de wegen daar nog relatief goed ... (hoop ik toch)
chefke
Mountainbiker

Post by chefke »

jocca wrote:ik had ook al gedacht om samen naar ginder te bollen, alleen vertrekken wij de zaterdag nacht om 2 uur in Kortrijk en plannen wij een snelheids etappe in duitsland, om dan dwars door tshechie te rijden ... naar het schijnt zijn de wegen daar nog relatief goed ... (hoop ik toch)
Jocca, ook wij vertrekken van uit West Vlaanderen (Kortrijk of Roeselare) maar ik weet nog niet welk uur dit zou zijn. Ik zal het eens bespreken met de rest en laat hier dan wel nog iets weten.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

pacer wrote:Roel,
De wegen zouden erbarmelijk zijn, dus opletten denk ik?
Tiens, is daar iets gebeurd of zo?
Vorig jaar lagen daar de meeste wegen er beter bij dan de doorsnee Belgische weg.
Post Reply