Het is de Schotse organisatie die de C2C organiseert. Wij trachten alleen ginder te geraken op een zo kort en economisch mogelijke wijze.
En idd op het eerste zicht vond ik die toch nogal aan de zwakke kant, vooral wat het aantal km per dag betreft. Maar na mij wat meer in de streek verdiept te hebben blijkt het daar zo'n mooi mtb en wandel paradijs te zijn dat ik er alle baat bij heb om het eens in 360° perspectief te bekijken ipv in een rechte lijn naar voor
De kwestie is alleen, vanaf 5 deelnemers in groep krijg je van de organisatie 5% korting. Dat beantwoord weer een andere vraag. Dus best minimaal 5 deelnemers per groep om de kosten te drukken, het maximum aantal deelnemers hangt ook af van de nog beschikbare plaatsen in één van de drie periodes.
Waarom ik niet in eerste plaats met René and friend mee ga?
Dat zijn in de eerste plaats praktische overwegingen. Zij hebben al alles gepland zowel inzake reisperiode als reisweg. En gezien in nu eenmaal in België woon en niet in de buurt van Amsterdam is het niet zo voor de hand liggend om mij daar bij aan te sluiten. De reis is zo al ver genoeg, zonder eerst een omweg via onze noorderburen te maken, die bovendien
dan ook nog eens een extra week inlassen.
Nu, mijn teammaat van de voorbije jaren heeft een andere weg gekozen (of ik heb een andere weg gekozen het is maar waar je staat
Dus dat noopt weer tot een andere organisatie.
Dus lukt het niet met een groepje Belgen in een en dezelfde periode blijft René een leuke vluchtweg want de periode is voor mij persoonlijk van geen enkel belang, eerder de reisweg.
Wanneer ik uiteindelijk beslis hangt niet van mij af maar van de 'anderen'. Momenteel staan alle periodes nog op groen, dus plaats genoeg. Maar ik hou dat in het snuitje en vanaf dat het oranje wordt grijp ik wel mijn kans, ongeacht of een ander dan al iets belsist heeft of niet want blijven wachten tot het te laat is heeft ook geen zin.