19/11/06 Race To Victory Toertocht, Geraardsbergen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mattiegoal
Mountainbiker

Post by mattiegoal »

inderdaad wel spijtig dat er de week nadien nog een toertocht is in Geraardsbergen. Maar deze ga ik allesinds rijden! Voor volgende week moet ik dan wel nog een TT in de buurt vinden tenzij het 2 totaal verschillende omlopen zouden zijn.
maja, om da te weten moet ge hem eerst rijden e! :lol:
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

Eerst is eerst hé, en ik denk ni dat het een nadeel is dat er de week nadien nog een is in "Giesbaarg".
Ik pik zeker de "pervelo" mee . "Giesbaarg" is mijn werkterrein en het is een tijdje geleden dat ze mij daar met de fiets zagen. De week nadien zit ik, en vele anderen naar ik hoor, op het strand in de Panne. :-? Wie daar ni is kan zich terug tegoed doen in de Mattetaartenstad. En na de rit e goe koffieken bij Olaf en Ewoud. Da kan der altijd nog bij!! Pervelo & Co de Goldy is op komst! :wink:
mattiegoal
Mountainbiker

Post by mattiegoal »

wat is er in de panne te doen misschien? een wedstrijd of een gewone tocht in de panne?
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

mattiegoal wrote:wat is er in de panne te doen misschien? een wedstrijd of een gewone tocht in de panne?
Strandrace, massastart op het strand van De Panne! De moeite om eens mee te maken, hetzij als biker hetzij als toeschouwer! Ambiance verzekerd! Nadien in de stad in verschillende restaurants Mosselfestijn! :-) :-)
Gewoon meedoen en genieten...of misschien toch nog de tijd van vorig jaar verbeteren... #-o
Goldfinger1
Mountainbiker

Post by Goldfinger1 »

zoals het er nu uit ziet zullen er een aantal DZM-ers ook aanwezig zijn!
Zeker en vast!!!

www.dezwettemaanen.be
kamikeli
Mountainbiker
Location: Krafstoff-Pervélo (mtb), Xesco 'superlight' (mtb)en francesco 'carbon'(race)

Post by kamikeli »

't is te hopen dat het zondag droog blijft.
Morgen gaan we met een paar van de club de grote toer nogmaals verkennen. We zullen dan iets laten weten over de toestand van 't parcour. Alleszins...'t zal -volgens mij- geen makkie worden.
Brainfood
Mountainbiker

Post by Brainfood »

Gisteren de dj op bezoek gehad. De man die gaat draaien op onzen aprés. Hij is klaar om er ne lap op te geven.
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Weet er iemand of de fietswinkel uitzonderlijk open zou zijn op deze dag?
pervelo
Pro
Location: Thompson/Bmc/pervelo bike/tune,chris king,no tubes,black spire.......

Post by pervelo »

zwiebertje wrote:Weet er iemand of de fietswinkel uitzonderlijk open zou zijn op deze dag?
De fietswinkel zal niet open zijn(sorry)-we zitten trouwens 2 weken later met onze expo(dit is een volledig weekend)
Wel zal er normaal gezien op elke bevoorrading een mec zijn,en er zal reserve mat zijn voor eventuele herstellingen.
jimi
Mountainbiker

Post by jimi »

ik heb vandaag de eer en het genoegen gehad om in avant-premiere de 50 km te mogen testen met de pervelomannen
het was om duimen en vingers af te likken
het is absoluut geen muur-bosberg vervelend toerke
ik zou zeggen,steek maar goei remmen en banden want het zal de moeite zijn
dit wordt een klassieker
Post Reply