UK- Merida Trans Scotland

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

Mooi zo;

We zijn ingeschreven. Er was/is dus nog plaats. Morgen overschrijven en het is officieel!

ivo, hoe reis je naar daar? hoe overnacht je?

Misschien kunnen we het een en ander combineren (indien gewenst)

fruitpap! ... met groenten
swelke
Mountainbiker

Post by swelke »

Der Gertus wrote:Mooi zo;

We zijn ingeschreven. Er was/is dus nog plaats. Morgen overschrijven en het is officieel!

hallo sory dat ik me meng in jullie gesprek :oops:
ik ga er ook naartoe met me camionette! oftewel naar hull en dan nog 4 uur rijen ofwel dover en 10 uur rijen
gewoon nog kijken wat het meest interresante is qua prijs
hull h en t vanaf 310 euro omvat standaard kajuit en 1 auto
das de info die ik al weet
vliegtuig is niet interresant : british midland naar edinbrugh bagage MET fiets 20 kg MAAR je weet maar op de dag van vertrek of je fiets meekan ???prijs189.44 euro taksen inbegrepen
ik heb wel nog een plaatsje over in me camionette waar er in geslapen kan worden!! (kosten delen ???? :P )enfin dit gezegd zijnde !
zal ik toch blij zijn nog belgen tegen te komen
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

Uj Swelke

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Hull ongeveer een 190 euro is; incl cabin (spreek over passagier auto misschien is dat het verschil).

Eventueel kan je mer ryanair vliegen (50 euries excl bike heen en terug) maar dan zit je daar in Glasgow..... auto huren kost 290 euro voor die hele week.....

enfin denk ook dat de auto veruit het goeiekoopste en gemakkelijkste is.

We kunnen daar een belgisch onderonsje houden eh de dag voordien, let make a belgian checkpoint there :-D
Solo
Mountainbiker

Post by Solo »

Ik ga dus ook,
In principe met de wagen via Dover (vertrek vrijdag namiddag 25ste)
Goedkoop zal dat ook niet zijn( 2 x tanken,overnachting ...) maar ik doe graag een toerke met de auto en je hebt toch iets meer " vrijheid"

Ik heb 1 zitplaats +plaats voor bagage en fiets vrij ,wie interesse heeft laat maar iets weten

Mischien kunnen we alles een beetje groeperen ivm transport?
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

Goed idee heren!

ik ga eens alle mogelijke oplossingen kwa reisformules opzoeken en ik post ze hier. elk met een geschatte kostprijs.

we kunnen dan gezamelijk zien hoe we dat regelen......

groenten
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Der Gertus wrote:Mooi zo;

Niet dus want ik heb mijn voorinschrijvingsformulier (eigenlijk dat van René dus) aan U gegeven.
Mijne teammaat wil persé naar Polen en mij krijgen ze daar niet meer binnen dus exit team. Ik zal me wel gaan amuseren op de C2C(voor watjes) in Schotland.
Ik denk dat je er met Ryanair het vlugst en goedkoopst geraakt, onder voorbehoud dat ze geen kapitalen vragen voor het vervoer van de fiets maar dat verneem ik hier dan wel zeker?
swelke
Mountainbiker

Post by swelke »

mmmm ik denk dat ik toch zal opteren voor de boot voor volgende redenen

je hebt eigen vervoer mee !je kunt meer meenemen en terplaatse dan zien hoe groot die zak of tas echt is en wat er eventueel allemaal in kan !!!
naar hull ietsje duurder van boot ,maar ge verijd geen diesel niet zo goedkoop in groot england !!! en je kan nog 14 uur rusten want 7 dagen rijden tentje opslaan is geen lachertje dacht ik en dan moet het weer ook nog meezitten #-o,ik rij liever maar 4 uurtjes in england en london missen of dat ik langs dover 10 uur en meer moet rijden langs de m6 rond london om dan uitgeput toe tekomen !!!want 10uur is niet niks zenne
(lees ik werk bij de lijn) en het vliegtuig ja ge zijt er rap maar 20 kilo weinig he en dan moet je nog de trein of een wagen huren kortom een rompslomp eenmaal je de luchthaven verlaat ! en je fiets da zul je maar weten of die meekan op de dag zelf bij de check in als er plaats is in de belly (laadruimte van het vliegtuig voor insiders hold 4-5)neen ik ben geen betweter heb gewoon 5 jaar bij aviapartner gewerkt dus ervaring genoeg dacht ik :-D enfin dit was zo een beetje mijn gedachten gang
maar sta altijd open voor andere en betere opties :wink:
ps als er meerdere wagens zijn de bagage kan altijd bij mij om zo meer plaats te creeren ! ik rij met een fiat ducato hoog en lang
groetjes van ikke an de kust
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

Ow ivo; das minder; bedankt voor het formulier. Doch kan je dit formulier gewoon copieren invullen en verzenden zenne dus mocht je nog ne teambuddy vinden....

Swelke; dat was ook zo een beetje mijn gedachtengang; vliegen is snel maar niet de meest comfortabele oplossing eens je daar bent. Den auto is idd ver (heb zelf benelux als werkterrein dus weet wat een paar uurtjes autorijden met je doen) hull is op het eerste zicht veruit het beste....

we hebbe nog tijd eh...

ps, mijne teambuddie is ook van aan de zee.. (interessant!)
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Der Gertus wrote:Ow ivo; das minder; bedankt voor het formulier. Doch kan je dit formulier gewoon copieren invullen en verzenden zenne dus mocht je nog ne teambuddy vinden....

Swelke; dat was ook zo een beetje mijn gedachtengang; vliegen is snel maar niet de meest comfortabele oplossing eens je daar bent. Den auto is idd ver (heb zelf benelux als werkterrein dus weet wat een paar uurtjes autorijden met je doen) hull is op het eerste zicht veruit het beste....

we hebbe nog tijd eh...

ps, mijne teambuddie is ook van aan de zee.. (interessant!)
Niks minder, eigen keuze :-D Ik word stilletjes aan een watje. En dat formulier heb ik uiteraard nog, dat verdwijnt niet als je een email stuurt :-D . Ik wou het gewoon eerlijk spelen, ik had een pre-entry en het was niet veroorloofd mensen zonder pre-entry op de hoogte te brengen. Maar gezien ik zelf er geen gebruik ga van maken zag ik er ook geen graten in om een ander er een plezier mee te doen.
En een teambuddy heb ik al lang niet meer nodig. Agnes de Gps spreekt mij nooit tegen en doet altijd wat ik wil, meer moet dat niet (meer) zijn.
Gertus
Mountainbiker

Post by Gertus »

een wat....? WATJE?

:drunk:
Post Reply