Welke MTB schoenen heb jij?
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- sintesibrother
- Mountainbiker
Post by sintesibrother »
zou ze toch enkel maar gebruiken om wedstrijden te rijden! mijn bullet's dat ik nu heb gebruik ik dan om te trainen!
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
looneycooney wrote:ik heb ook shimano's
deze maar dan die van 2006 , praktisch hetzelfde ..
Ben er heel content van 'geweest' ..eerste maanden op mtb in de winter, geen koude teentjes gehad of zo ..
Maar nu na 9mnd zijn ze wat meer 'uitgeleurd' en gedragen en heb ik toch besloten een wat stijvere schoen aan te schaffen ...
de scott comp
een andere reden is ook dat het plaatje na een tijdje begon pijn te doen omdat die zool volgens mij te zacht is ..hoop dat met zo'n model het wat beter is![]()
Mvg
heb die schoenen ( shimano 's) ook 2006 model waarschijnlijk en ben er tot nu toe content van (heb ze al een paar maanden)
Sidi heeft schoenen die breder zijn dan normaal, speciaal voor breedvoetigen onder ons. Deze krijgen de naam 'MEGA' mee:The OM wrote:Ik heb shimano fitness schoentjes.
Voordeel fitness schoen : Superlichtgewicht
nadeel : geen noppen dus als ge een bergske op moet lopen schuift ge soms nogal
Ik ben er anders heel content van. nieuwprijs is iets rond de 70 euro dacht ik. Wel zien want de shimano maatjes vallen erg klein uit en de schoenen zijn redelijk smal.
http://www.sidisport.com/eng/cycling/art.asp?ATp_ID=C04
- turbomugge
- Mountainbiker
- Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...
Post by turbomugge »
ik rij al 3 jaar met mtb schoenen van carnac,en ik moet zeggen dat ze nog altijd zalig zitten,al beginnen ze nu wel wat te "gaan"...
Ik heb mij van 't weekend bij VE in Aalst een paar Northwave Celsuis GTX gekocht, op aanraden van enkele forumleden. 'k Ga ze dit weekend eens testen in Brakel of ze echt waterdicht zijn, maar ik ben er zeker van dat het zo zal zijn.cube rides on wrote:ik zou graag nieuw schoene wille voor iets warmer en droger voeten in de winter, samen met eens tel overschoenen. ik dacht aan een stel northwave, maar vraag me niet welk type

[quote="rumble101"][quote="cube rides on"]ik zou graag nieuw schoene wille voor iets warmer en droger voeten in de winter, samen met eens tel overschoenen. ik dacht aan een stel northwave, maar vraag me niet welk type
[/quote]
Ik heb mij van 't weekend bij VE in Aalst een paar Northwave Celsuis GTX gekocht, op aanraden van enkele forumleden. 'k Ga ze dit weekend eens testen in Brakel of ze echt waterdicht zijn, maar ik ben er zeker van dat het zo zal zijn.
[img]http://www.northwave.it/db_img/prodotti ... 782481.jpg[/img][/quote] Ik heb deze Northwave ook aan geschaft, Geen gedoe met overschoenen meer ,geen koude voeten <als het goed is>.Wel duur :170,00 plus plaatjes:12,50 ,maar dan heb je ook wat!.
Ik heb mij van 't weekend bij VE in Aalst een paar Northwave Celsuis GTX gekocht, op aanraden van enkele forumleden. 'k Ga ze dit weekend eens testen in Brakel of ze echt waterdicht zijn, maar ik ben er zeker van dat het zo zal zijn.
[img]http://www.northwave.it/db_img/prodotti ... 782481.jpg[/img][/quote] Ik heb deze Northwave ook aan geschaft, Geen gedoe met overschoenen meer ,geen koude voeten <als het goed is>.Wel duur :170,00 plus plaatjes:12,50 ,maar dan heb je ook wat!.