bedrukking

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Yakke wrote:Maar dan spreken we toch enkel over inkt-jet?
ge hebt papier voor inkt-jet, laser-jet en... wa is er nog allemaal?
Guest

Post by Guest »

dat papier kun je zowel gebruiken voor inkt-jet als lazer printer als bubbel-jet(cannon)
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Maar wat ik me afvraag:
inkt van inkt-jet printer is toch totaal niet waterbestendig?
Guest

Post by Guest »

jawel tis voornamelijk het papier dat uwe inkt niet goed opneemt
ik heb al foto's gezein met speciaal papier dat ze in water plaatsen gedrukt met een inkt-jet printer
Yakke
Mountainbiker

Post by Yakke »

Manitou! wrote:jawel tis voornamelijk het papier dat uwe inkt niet goed opneemt
ik heb al foto's gezein met speciaal papier dat ze in water plaatsen gedrukt met een inkt-jet printer
aha, dan ga ik daar zelf ook eens mee experimenteren. Maar waar vind je zo'n papier? Wat voor naam heeft dat soort papier?
Guest

Post by Guest »

bij easy computing noemt dit t-sshirt folie
http://www.easycomputing.be/nl/product/ ... =W&reeks=6
dit bestaat in twwe soorten voor donkere stoffen en voor witte stoffen
Gazellineke
Mountainbiker

Post by Gazellineke »

Manitou! wrote:bij easy computing noemt dit t-sshirt folie
http://www.easycomputing.be/nl/product/ ... =W&reeks=6
dit bestaat in twwe soorten voor donkere stoffen en voor witte stoffen
hebt gij da soms al is ne keer geprobeerd op mtb-truikes? omda er bij staat voor katoene stoffen. zo'n truike is synthetisch hé... en k geloof 12.50€ voor 8 vellen (witte stoffen) en 6 vellen (donkere stoffen). k ga sewwes is kijken in de standaard in a'pen...
Gazellineke
Mountainbiker

Post by Gazellineke »

wil ik nog ff toevoegen da mijn ma denkt da da ni ga om da op te strijken, omda ge katoen heet kunt strijken , ma die synthetische stoffen eigenlijk ni want da plakt aan t strijkijzer. Allez, misschien da t t wel gaat zelle, daarom: heeft er iemand het al uitgeprobeerd?
carl hungus
Mountainbiker

Post by carl hungus »

@gazellineke:
als je ze wil laten drukken, zit je inderdaad met alle opstartkosten.
als het wat goedkoper maar iets minder van kwaliteit mag: koop een T-shirt (kleur, maat en prijs zoals je wil), maak gewoon uw ontwerp (tot formaat A4), ga naar een groot kopiecenter en laat het er tegen peanuts op kopiëren. kost echt niet veel, geen gestrijk, geen bladen op overschot en de kwaliteit valt echt wel mee (al 5x gewassen en nog steeds behoorlijk). ik dacht wel dat het katoen moest zijn, maar 1 telefoontje en al uw vragen zijn opgelost.
Gazellineke
Mountainbiker

Post by Gazellineke »

carl hungus wrote:@gazellineke:
als je ze wil laten drukken, zit je inderdaad met alle opstartkosten.
als het wat goedkoper maar iets minder van kwaliteit mag: koop een T-shirt (kleur, maat en prijs zoals je wil), maak gewoon uw ontwerp (tot formaat A4), ga naar een groot kopiecenter en laat het er tegen peanuts op kopiëren. kost echt niet veel, geen gestrijk, geen bladen op overschot en de kwaliteit valt echt wel mee (al 5x gewassen en nog steeds behoorlijk). ik dacht wel dat het katoen moest zijn, maar 1 telefoontje en al uw vragen zijn opgelost.
da's inderdaad wel een idee, ma zoals ge zegt, hoogstwaarschijnlijk zal da katoen moeten zijn en da zijn zo'n truikes of windtexvesten dus ni :-? en da sucks!!! Anyway, ontwerp is al klaar, ben nu nog ant wachten op info over de truitejs/vesten en als da in orde is zulle we de kopiecenters en weet k veel wa nog allemaal is onveilig maken :wink:
thnx voor de info!
Post Reply