Heb deze eraf gezwierd en een XT gezet want die XTR werkt terug omgekeerd als dat ik gewend was
Stumpjumper disc '06 {met skareb}
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Van het totaal gewicht heb ik niet echt een idee, volgens mij boven de 11 kg.Kinnie wrote:qua gewicht, zou wel eens willen weten hoeveel zo'n fietske weegt.
Het frame weegt een 1550g in 19" (zelf gewogen), dus het is zeker geen zwaar frame.
Het is dus een goede bike om geleidelijk op te bouwen met betere (en vooral: lichtere) onderdelen.
-
Granville7
- Mountainbiker
Post by Granville7 »
Mooie bike neef
Tis echt zalig om met die bike te rijden
merci voor de proefrit
kristof
Tis echt zalig om met die bike te rijden
merci voor de proefrit
kristof
- endorfin
- Mountainbiker
Bij de specialized 07 heb ik deze hendels en klauwen ook gezien in de grijze kleur. Maar dat vind ik persoonlijk nog lelijker.Raoul wrote:Knappe bike en dat voor een haalbare prijs. Perfect om iets op te bouwen indien je met beperkt budget start. Enige wat ik niet zo mooi vind qua looks zijn de remhendels van de Avids.[EndoRfin] wrote:Deze kost standaard een 1660€
het type duurder, rode kader en xt crankstel en remmen kost 1960€.
hela, hela,endorfin wrote:Bij de specialized 07 heb ik deze hendels en klauwen ook gezien in de grijze kleur. Maar dat vind ik persoonlijk nog lelijker.Raoul wrote:Knappe bike en dat voor een haalbare prijs. Perfect om iets op te bouwen indien je met beperkt budget start. Enige wat ik niet zo mooi vind qua looks zijn de remhendels van de Avids.[EndoRfin] wrote:Deze kost standaard een 1660€
het type duurder, rode kader en xt crankstel en remmen kost 1960€.
http://www.badongo.com/pic/271017