Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Ik weet het niet maar ik denk sneeuw met bevroren ondergrond dat na een paar ronde losgereden wordt dus ge kunt u vanal verwachten!!!!
Ik kan geen Frans maar gaat de wedstrijd door???
MTBker Goby wrote:Ik kan geen Frans maar gaat de wedstrijd door???
Euh onder de Franse tekst staat de Nederlandstalige uitleg
Voor alle duidelijkheid, de wedstrijd gaat zeker door.
Er is de voorbije dagen al iedere dag getraind op het parcours.
Zwaar parcourke gezien de weersomstandigheden van laatste dagen, maar toch berijdbaar (meestal) alhouwel er 2 superzware klimmekes inzaten zulle...
Heb bij de Masters 1 gereden met t nr202 en zou graag mijn prestatie es weten... 't Ging toch redelijk, desondanks die elites mij op een ronde reden maar die stijden danook mee in de wereldbeker volgens ze zeiden..
Wijs dagske maar toch niet zo veel piloten, en in der minst nog vlamingen natuurlijk... Op naar Dinant volgende week..
Ik ben vandaag niet geweest: beetje ziekjes, en aangezien ik morgen in knokke ook rijdt, leek het beter om niet af te zakken naar Chevetogne. Kheb wel spijt dat ik niet geweest ben...
Ik heb bij de junioren gereden ik was 9de van de 19...
Ik heb de uitslag daar gewoon gekeken..
Het was echt een zwaar parkoer omdat het er zo vettig bijlag en je bijna niet kon klimmen omdat iedereen aan het lopen was...
Ik zou de uitslagen ook wel eens willen zien...
En weet iemand waar je de foto 's kan vinden??
Mijne uitslag zou ik ook wel willen weten ze. Ik was gisteren supper slecht, twas ni mijn ding het ploeteren in de modder en dan de kou er nog eens bij, maar het was ideaal om ritme te krijgen. Kwas precies een penne eieren