Mountainbike.be greets Houffa
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- g-works
- Mountainbiker
ja dat heb ik ook al gezegdGf biker wrote:g-works wrote:Ik kan spijtig genoeg niet mee, maar een goede vriend van mij vraagd wel of hij kan inschrijven zonder dat hij een forum lid is
Tuurlijk iedereen is welkom, dan kunnen we hem misschien overtuigen toch forumlid te worden.![]()
maar wegens problemen met zijn pc is het er nog niet van gekomen
maar ik zal hem nog eens moeten overtuigen
- kleinpeereke
- Mountainbiker
Post by kleinpeereke »
G-works merci voor het eens te vragen he kben uiteindelijk toch geregistreerd geraakt , maar ja mijne commodore64 is ni van de rapste. Dit is dus mijn eerste bzoekje op de forum en tzal zeker ni de laatste keer zijn, allee saluu he manne en sloppel he.

Lijkt me heeeeel plesant, maar zal moeilijk gaan met mijne linker achterpoot in de plaaster ...
Word volgende week donderdag geopereerd aan mijn hiel/achillespees, dus 't zal voor volgend jaar zijn .... als ik tegen dan mijn kilookes van 't stilliggen (van de vorige operatie, het zelfde aan de rechter achterpoot, zijn er nog 10 kg aan) eraf heb en terug fatsoenlijk mee kan draaien.
En als ik mag van moeder de vrouw natuurlijk ... zal me 2006 proberen te vugen (voor niet kempenaars, braaf te zijn) dat mijn puntendoos vol is.
Aoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ben.
Word volgende week donderdag geopereerd aan mijn hiel/achillespees, dus 't zal voor volgend jaar zijn .... als ik tegen dan mijn kilookes van 't stilliggen (van de vorige operatie, het zelfde aan de rechter achterpoot, zijn er nog 10 kg aan) eraf heb en terug fatsoenlijk mee kan draaien.
En als ik mag van moeder de vrouw natuurlijk ... zal me 2006 proberen te vugen (voor niet kempenaars, braaf te zijn) dat mijn puntendoos vol is.
Aoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ben.