Vind ik ook. Die wedstrijdbrol is het mist interessante van het hele boekske.motorbiker wrote: O2bikers is een welkome afwisseling. Al mogen er iets meer tests van fietsen en bikestuff in plaats van de wedstrijdbesprekingen komen.
Weet er iemand wanneer de O2 testdays doorgaan en hoe men kan inschrijven?
.
O2BIKERS 01/2006
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
ik had bij het vorig boekske van O2 al gezegd , van het is de laatste keer dat ik da boekske koop ,ik heb me in de week toch weer laten verleiden en heb het terug gekocht
en ik heb er veel spijt van ,die agenda alleen vullen ze 4 pagina's mee door de spacies zogroot mogelijk te maken
neen sorry ,nooit meer
ik koop al een jaar 2 franse TT boekjes en daar staat een grote agenda in ,maar daar staat tenminste veel meer nuttige informatie in
en ik heb er veel spijt van ,die agenda alleen vullen ze 4 pagina's mee door de spacies zogroot mogelijk te maken
neen sorry ,nooit meer
ik koop al een jaar 2 franse TT boekjes en daar staat een grote agenda in ,maar daar staat tenminste veel meer nuttige informatie in
Is het ook niet een beetje zo dat als je O2 bikers al 2 jaar gelzen hebt je eigen kennis vergoot is geworden? En dat O2 bikers je verwachtingen niet meer kan waarmaken. Ditzelfde gebeurt met Bike en Mountainbike en VTT en MBR en alle andere magazines die je al jaran leest.
Op een gegeven moment weet je zelf wat beter is of wat een domme test is of welk blad de testen laat beïnvloeden door sponsoring (hier kan ik O2 bikers niet van beschuldigen).
Dat hun manier van testen niet meer van deze tijd is, in vergelijking met Bike en ander magazines met een testlab, is hun eigen schuld, ze willen maar mondjesmaat vernieuwen.
Op een gegeven moment weet je zelf wat beter is of wat een domme test is of welk blad de testen laat beïnvloeden door sponsoring (hier kan ik O2 bikers niet van beschuldigen).
Dat hun manier van testen niet meer van deze tijd is, in vergelijking met Bike en ander magazines met een testlab, is hun eigen schuld, ze willen maar mondjesmaat vernieuwen.
Nu ik ga geen namen noemen maar ik weet wel hoe sommige testbikes bij zo'n blad belanden. Soms is het echt 'nattevingerwerk' wat ze schrijven.
(bv. een nieuwe fiets is nog niet in zijn winkelconfiguratie te krijgen op het ogenblik van de test, dan testen ze hem met andere onderdelen en dan passen ze de uitslag van de test een beetje aan alsof het met de te verwachten configuratie is
).
En toevallig staat bij een test van een bepaalde fiets dan in hetzelfde nummer een paginagrote advertentie van dat merk
.
(bv. een nieuwe fiets is nog niet in zijn winkelconfiguratie te krijgen op het ogenblik van de test, dan testen ze hem met andere onderdelen en dan passen ze de uitslag van de test een beetje aan alsof het met de te verwachten configuratie is
En toevallig staat bij een test van een bepaalde fiets dan in hetzelfde nummer een paginagrote advertentie van dat merk
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Jongens, jongens aub. Het is logisch dat wanneer één of ander merk zijn fietsen getest weet, ze dit commercieel gelijk gaan benutten met een passende advertentie in desbetreffend magazine.
Het redactioneel werk vindt ik goed, al zijn de auteurs van diverse tests niet altijd streng genoeg in de opbouw van hun verslag.
Soit, het blijft een tof magazine.
Hun testdays in Luik daarentegen.... voor ons in West-Vlaanderen de andere kant van België. Ik krijg hier niemand overtuigd om te gaan terwijl ik er zo graag had bijgeweest.
Het redactioneel werk vindt ik goed, al zijn de auteurs van diverse tests niet altijd streng genoeg in de opbouw van hun verslag.
Soit, het blijft een tof magazine.
Hun testdays in Luik daarentegen.... voor ons in West-Vlaanderen de andere kant van België. Ik krijg hier niemand overtuigd om te gaan terwijl ik er zo graag had bijgeweest.
100% mee akkoord. Zo vond ik het boekje "netwerk" in het begin de max en de laatste maanden heb ik ze rechtstreeks in de krantenbak gegooid. k Was er op uitgekeken.dr paaj wrote:Is het ook niet een beetje zo dat als je O2 bikers al 2 jaar gelzen hebt je eigen kennis vergoot is geworden? En dat O2 bikers je verwachtingen niet meer kan waarmaken. Ditzelfde gebeurt met Bike en Mountainbike en VTT en MBR en alle andere magazines die je al jaran leest.
De testdagen zijn in Namenmotorbiker wrote:Hun testdays in Luik daarentegen.... voor ons in West-Vlaanderen de andere kant van België. Ik krijg hier niemand overtuigd om te gaan terwijl ik er zo graag had bijgeweest.