HAC4 Pro 2006

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Cubvik
Mountainbiker

Post by Cubvik »

Verschilt de software en interface eigenlijk veel van de oude HAC 4 ?

Iemand al mee gewerkt ?

HACTRONIC en CICLOTOUR , iemand meer info hierover ?

Thanx
PAMSCALPEL
Mountainbiker

Post by PAMSCALPEL »

De software van de nieuwe pro is niet uitwisselbaar met de oude en, volgens hun site, heb je ook een andere interface nodig. Dit schijnt nodig te zijn omdat je een andere tijdregistratie interval hebt. Oude altijd 20 seconde de nieuwe is instelbaar.
nefertete
Mountainbiker

onderdelen bijkopen

Post by nefertete »

Heeft iemand een idee of er voor de HAC 4pro + een bijkomende stuurhouder en zender te kopen is? In een Online shop of ergens ten velde (Limburg)?
PATS
Mountainbiker

Post by PATS »

vandaag een ontvangen gekocht in NL via intrnet
adres www.hcs-systems.NL 239 € voor h ac 4pro plus met gratis boek trainen met hartslagmeter
gaatje
Mountainbiker

Post by gaatje »

Bij regenweer valt HA4 pro regelmatig uit blijkbaar zit er telkens water tussen stuurfjouder en computerke, heeft iemand daar ook last van, zijn er oplossingen?
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Yep hetzelfde probleem als bij de Hac4 en eenvoudig en goedkoop op te lossen.
Geef hem een jasje van krimpfolie en hij blijft nog proper ook.
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

weet er iemand waar ik de software ciclotrainer kan vinden?
Ik heb via de ciclosport site een demoversie gedownload maar ik kan geen gegevens via men interface overzetten. Op ciclotour en hactronic gebruik ik COM 6 poort maar ciclotrainer heeft maar keuze tussen 5 COM poorten :roll:
En hoe kan ik zien hoeveel calorieën ik heb verbruikt via de software(ciclotour of hactronic) of is dit enkel mogelijk op de fietscomputer?

thx
gaatje
Mountainbiker

Post by gaatje »

Als ik het goed begrepen heb van de site van cilcosport is ciclotrainer betalende software.

Ik vind het ok sneu dat je je verbruikte calorieën niet op PC kan aflezen/opslaan, wel leuk is de windchil die je op je PC kan aflezen, alhoewel dat valt te relativeren, enkel je eigen snelheid wordt hier in rekening gebracht, de echte windsnelheid wordt wel vergeten.
ivo
Mountainbiker

Post by ivo »

Tja, je kan toch moeilijk een 'molentje' op je fiets monteren :-D
En bij de HAC4+ zat de Ciclotrainer software nog gewoon erbij, maar een caloriemeter heeft er nooit bijgezeten.
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

Ik heb al 2 keer voorgehad dat de opname zomaar zonder reden wordt gestopt, de vergelijk functie staat niet op dus daar ligt het niet aan. Iemand bekend met dit probleem?

Het rare is dat alles blijft werken maar de bergjes stoppen gewoon met flikkeren en dus kan ik mijn gegevens niet aflezen op pc.
Post Reply