@ Scott-racer
Waar kan ik SKF lagers vinden die passen in de cups van FSA buitenlagers?
Op die website van SKF is dat allemaal latijn voor mij. Welk type en maat ben ik naar op zoek??
Crankstel
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- montenbaiker
- Mountainbiker
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
montenbaiker wrote:@ Scott-racer
Waar kan ik SKF lagers vinden die passen in de cups van FSA buitenlagers?
Op die website van SKF is dat allemaal latijn voor mij. Welk type en maat ben ik naar op zoek??
Best is ze er uit halen en opmeten breedte ,binnenkant en buitenkant .
In elke zaak waar ze auto onderdelen verkopen zouden ze Skf moeten kunnen bestellen .
Ps voor je ze monteert eerst volproppen met vet want daar zit ni veel in
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
manitou. wrote:die weinig hoeveelheid vet heeft zijn reden
als je er te veel vet indoet is het ook niet goed voor de lagers
denk wel dat skf weet hoeveel vet ze precies in hun lagers moeten doen
De overtolligheden komen er wel uit
In de 11jaar dat ik mecanieker ben heb ik nog geen één lager weten stuk gaan door Te veel vet wel door te weinig
-
Guest
Post by Guest »
ik wel ,ik heb zo al genoeg lagers zien sneuvelen op een kortere termijn dan ze moeten meegaan
te veel vet doet de boel warm lopen en dat geeft nu ook niet de goede smering plus je krijgt veel meer weerstan
heb lang genoeg onderhoudsmechanieker geweest
ik hou me aan de voorschriften van de fabrikanten
niet meer of minder vet erin
te veel vet doet de boel warm lopen en dat geeft nu ook niet de goede smering plus je krijgt veel meer weerstan
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
manitou. wrote:ik wel ,ik heb zo al genoeg lagers zien sneuvelen op een kortere termijn dan ze moeten meegaan
Maar we gaan
- franco
- Mountainbiker
- Location: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon
kijk eens op deze site hier.
http://www.egle-parts.de/
staat zo een truvativ stylo carbon cranckstel voor een zeer scherpe prijs. Heb me zelf een besteld, staat op mijn fiets en al 4 maal mee gereden. Het is eens iets anders dan al die shimano, is zeer mooi (smaken verschillen natuurlijk) en werkt goed, afwachten of het binnen een paar maand nog goed werkt natuurlijk. De lagers zijn echter volledig uitwisselbaar met shimano.
http://www.egle-parts.de/
staat zo een truvativ stylo carbon cranckstel voor een zeer scherpe prijs. Heb me zelf een besteld, staat op mijn fiets en al 4 maal mee gereden. Het is eens iets anders dan al die shimano, is zeer mooi (smaken verschillen natuurlijk) en werkt goed, afwachten of het binnen een paar maand nog goed werkt natuurlijk. De lagers zijn echter volledig uitwisselbaar met shimano.
- endorfin
- Mountainbiker
www.bikefun.nl
ga daar maar eens naartoe, zijn er nu just in promotie, van race face, must have's !!
ga daar maar eens naartoe, zijn er nu just in promotie, van race face, must have's !!