Ridley Kader ?

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Tom
Mountainbiker

Post by Tom »

werner hermans wrote:De garantie van Ridley is niet meer wat het geweest is. Ik ken er verschillende die er problemen mee hebben.
Ik ben daarintegen wél tevreden van de garantie afhandelingen bij Ridley. Mijn Tiger frame was gebarsten aan de zadelpen (voor een groot deel mijn eigen fout), en dit na 13 maanden. Garantie bedraagt maar 1 jaar, maar ik kreeg toch zonder enig probleem een nieuw kader. Kleur was dan nog eens persoonlijk te kiezen.
Bij Ridley zit je dus wel snor !
Guest

Post by Guest »

garantie maar 1jaar?
vergeet het
wettelijke garantie is 2jaar (europese wetgeving sinds 2jaar )
Sharkie
Mountainbiker

Post by Sharkie »

Misschien wat teveel gestoeft met Ridley? Ik heb een horizontaal barstje net onder de zadelpen (fiets is 1 jaar oud). Is wel een teer punt. Nochthans een lange zadelpen van 40 cm gestoken. Net naar m'n fietsenhandelaar geweest (=Jochen's Velodroom - Veurne) en daar was ook juist de vertegenwoordiger van Ridley. Telefoon genomen en onmiddellijk gebeld naar de fabriek (kader 21 - standaardkleur) en dinsdag zal 't frame al in Veurne liggen. Zonder probleem. Dus de garantie zit wel snor bij Ridley (nl. 5 jaar!!!), jammer dat het niet levenslang is. Had ik het geweten dan had ik een trek, cannondale, orbea,... gekocht, waar je levenslange garantie hebt. M'n fietenshandelaar monteert alles voor me, dus het zal me geen frank kosten. Stel je voor dat dit na 5 jaar zou gebeuren, een kleine ramp...
Post Reply