11/9/2005 hotton

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
guntherds
Mountainbiker
Location: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...

Post by guntherds »

A d r i wrote:plezant, het parkoers van het bk loopt gelijk aan dat van de tochten die eerder starten .. dat zal daar weer een soepeke worden, amateurs! #-o
allez, het spel alweer afbreken nog voor het moet starten, waar hebben we dat nog gelezen ...

volgens artikel 02bikers kunnen de toertochters starten tot 10u, bk start maar om 11u, tegen dat de eerste bk-er de eerste toertochter tegenkomt zijn we toch al een tijdje bezig hé
JefB
Mountainbiker

Post by JefB »

guntherds wrote:
A d r i wrote:plezant, het parkoers van het bk loopt gelijk aan dat van de tochten die eerder starten .. dat zal daar weer een soepeke worden, amateurs! #-o
allez, het spel alweer afbreken nog voor het moet starten, waar hebben we dat nog gelezen ...

volgens artikel 02bikers kunnen de toertochters starten tot 10u, bk start maar om 11u, tegen dat de eerste bk-er de eerste toertochter tegenkomt zijn we toch al een tijdje bezig hé
Na 35km ongeveer denk ik.... (TT: 13/km/u, BK: 22km/u). Dat is vanaf 12u30 ongeveer, ervan uitgaande dat traagste TT rijders laatst starten.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

guntherds wrote:

Maar man, het wordt een soep, daar moet ik toch geen tekeningske bijmaken zekers?
waarom kunnen ze niet gewoon enkel chrono's organiseren?
Op deze manier snoepen ze andere organisaties ook nog eens volk af.
Volk dat gefrustreerd gaat zijn door de rondvliegende koerskonijnen.
Laat dan tenminste de chrono rijders eerst vertrekken. Hier is duidelijk weer heel goed over nagedacht. Zoals ik al zei, amateurs. :evil:
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

A d r i wrote:Maar man, het wordt een soep, daar moet ik toch geen tekeningske bijmaken zekers?
Laat dan tenminste de chrono rijders eerst vertrekken. Hier is duidelijk weer heel goed over nagedacht. Zoals ik al zei, amateurs. :evil:
100% akkoord... Den enen gaat den anderen opjagen. Een uur verschil is niks op een tocht van 90km.

En de prijs vind ik ook wat overdreven... 32 euro!!
Stievie
Mountainbiker
Location: U6 Granville Comp, Mavic Crossmax SL, Michelin Mountain Xtreme, en de rest kon er nie meer bij...

Post by Stievie »

Groot gelijk...totaal niet bij nagedacht waarschijnlijk! Aan de org. voor het BK van volgend jaar...gelieve er rekening mee te houden dat voor het BK zal gestreden worden en dat er sowieso emotie en geduw en getrek aan te pas komen, we willen absoluut de recreanten hun dagje plezier niet naar de knoppen helpen, maar was toch beter omgekeerd geweest, denken julie nu ook niet! Enfin, we kunnen er uren over blijven zagen...denk wel dat de org. er alles aangedaan heeft om het iedereen zo goed mogelijk te maken. Ziet er qua site toch al super uit en dankzij de talrijke sponsors zal 't wel mega dagje worden! Nog één dingske, aan de recreanten die eveneens op ons traject zullen zitten, moest het zijn da we u inhalen, hou er rekening mee da wij een doel (het BK) voor ogen hebben, we zullen U vriendelijk verzoeken om geen opstoppingen te veroorzaken (in de mate van 't mogelijke) en liefst geen bruuske manoeuvers uit te voeren. Zullen U daarna een hartelijke merci toewerpen, tenslotte zijn we allemaal bikers in hart en nieren hé! Ook wedstrijdbikers hebben een warm hart...Aan alle Hottonbikers, het beste en geef er ne lap op!
kawa
Mountainbiker

Post by kawa »

Fluffy wrote:
Deze prijs is enkel voor het BK om misverstanden te vermijden. Gelukkig maar, ik had al bijna afgezegd.
TT kost gelukkig wat minder.
Fluffy
Mountainbiker

Post by Fluffy »

Denk dat ik toch La Bastognarde ga rijden... Die kost maar liefst 22 euro minder!!
jo
Mountainbiker

Post by jo »

kawa wrote:
Fluffy wrote:
Deze prijs is enkel voor het BK om misverstanden te vermijden. Gelukkig maar, ik had al bijna afgezegd.
TT kost gelukkig wat minder.
27€ is het toch
jo
Mountainbiker

Post by jo »

A d r i wrote:
guntherds wrote:

Maar man, het wordt een soep, daar moet ik toch geen tekeningske bijmaken zekers?
Als ge naar daar gaat , weet je dat het zo kan zijn en dan moeten ze niet zagen . TT rijders moeten zich ook eens aanpassen he .
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Opnieuw hoor je her en der weeral kritiek op de organisatie en de bond. Laten we echter niet vergeten dat er dit jaar geen BK marathon zou geweest zijn als de mensen van Xlr8cup er hun schouders niet hadden onder gezet. Ook de datum is door deze mensen gekozen: de beslissing om een BK te organiseren is helemaal niet in het begin van het jaar genomen, vandaar dat dit BK zo laat op het seizoen valt.
Post Reply