27.10.2019 - Sint-Amands - 20e MTB Special Edition

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dirty
Mountainbiker

Re: 27.10.2019 - Sint-Amands - 20e MTB Special Edition

Post by dirty »

Bedankt toerist en tot Zondag en veel beterschap met je vader zijn revalidatie !

@ de buurt bikers wij beginnen onze mtb tocht pas te bepijlen op zaterdag en niet eerder , parcours kun je op zaterdag ook niet overal rijden wegens 7 privédomeinen (bossen) of privé velden
Gelieve respect te betonen voor de privé eigenaars en enkel op zondag dus over deze domeinen te rijden !
zo blijft ook alles duren en kunnen we in de toekomst terug rekenen op deze mensen .

Alvast bedankt !
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Stukje van technisch vernieuwd parcours .
Aanrader voor de mtb bocht (ramp) in het midden geen probleem zo hebben wij hem gisteren zelfs gedaan met regen :-D
en ge kunt nog altijd de chicken run nemen :-k

Image
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

Bedankt Dirty,

Komt allemaal goed hoor.
Normaal komt hij zondag mee om de 65 km te doen.
Ik ben benieuwd wat jullie voor de wegrit in petto hebben.
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

De wegrit rijd langs mooie landelijke wegen met slechts 2x verkeerslichten onderweg en heeft ook een bevoorrading onderweg .

voor de Mtb tocht hebben we dit jaar meer werk gehad , snoeien ,omgevallen bomen doorzagen , splinter nieuwe tracks maken met bosmaaiers en ja soms nog wat graven met de schop :-D

Onze tombola is nog extra aangevuld door Duvel onze hofleverancier van La chouffe-MCChouffe met mooie pakketten .
En vergeet niet de 1é consummatie is ene van ons , bij inwisseling van je polsbandje bij binnenkomst aan de toog !
den toerist
Mountainbiker

Post by den toerist »

Nu ga je toch niet vertellen dat jullie die putten bij jullie sponsor met de schup gegraven hebben vorig jaar. En anders is dat goede reclame voor het materiaal dat hij verkoopt.
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Die putten niet nee ze zijn wat diep :-D
Maar tzal alvast dik in orde zijn op onze sponsor zijn terrein met dank aan onze sponsor die de schans heeft gemaakt en mijn 2 zonen die daar werken en alles daar zullen klaar zetten om jullie op dit terrein als op een cyclocross te voelen .

In het nonnenbos heb ik iets nieuws gevonden en is nu 2 km singletrack , elke bos waar ik in ga zie ik een parcours liggen :-D
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

dirty wrote:Stukje van technisch vernieuwd parcours .
Aanrader voor de mtb bocht (ramp) in het midden geen probleem zo hebben wij hem gisteren zelfs gedaan met regen :-D
en ge kunt nog altijd de chicken run nemen :-k

Image
Dirty,zijn de BMX putten/heuveltjes,aangepast aan de lengte van een MTB,dit jaar?????? 8)
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Scheldetrapper ge moet wel trappen he op u pedalen anders valt ge om :drunk:

Zoals ik eerder zei de tracks zijn uitgebreid getest zelf de nieuwe bocht met nat weer , natuurlijk ge moet het wel durven en is mss niet voor iedereen weggelegd , daarvoor heb ik de chickenrun gemaakt

De 25 en 40 rijden niet over het De Kinder terrein dus dat zal al mee vallen voor de meer ervaren bikers .
45-52-62 rijden wel op het terrein .

Alle afstanden doen ook het nonnenbos met zijn singletracks , aan te bevelen voor het meeste plezier zijn wel 45-52-62km
Jumping Jack
Mountainbiker

Post by Jumping Jack »

Ik ben wss van de partij na al die lekkermakende reclame hier =D> .
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

Onze sporthal zal zoals alle voorgaande jaren een gezellige ruimte zijn voor de apres waarbij we nog een verassing hebben voor jullie ter gelegenheid van onze 20é editie .
Vraag aan jullie echtgenoot of echtgenote een vrijbrief voor zondag we gaan er een lap op geven !

Vergeet ook niet met je polsbandje je gratis La chouffe of andere drank aan de toog te bestellen en terwijl kun je uitkijken naar de trekking van de mooie prijzen van onze gratis tombola !
Post Reply