Onbegrijpelijk dat je zulke woorden niet wilt begrijpen. Als je verstand klein is gaat het niet, begrijpelijk dan. Praat tegen de vaak hoeft geen post te zijn, dan gaat het om het aantal behaalde berichten, meer niet.
Denken dat jij de matcho bent doe je best bij je eigen.
Rudy VdE.
Toiletten bij bevoorrading...
Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
-
Guest
Post by Guest »
oei oei, hier gaan we weer.
Ik denk dat dit een ludieke opmerking was beethoven, maak je m.a.w niet zo druk. het was denk ik geen persoonlijke aanval.
Op het moment dat ik de indruk heb dat dat wel zo is, dan is het snel verwijderd.
Dus....keep the peace, please
En nu weer on-topic verder a.u.b
Dus....keep the peace, please
En nu weer on-topic verder a.u.b
- sleery
- Mountainbiker
- Location: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat
twas maar een graptje é gasten. (probeerde mij da gewoon visueel voor te stellen
)
on topic: wij als mannen zijn inderdaad gemakkelijk, maar voor de vrouwen is het inderdaad iets moeilijker. Al kan men altijd zijn vrouwelijke charme uitspelen tegen een bewoner op het parkoers om efkes naar het toilet te mogen gaan.
on topic: wij als mannen zijn inderdaad gemakkelijk, maar voor de vrouwen is het inderdaad iets moeilijker. Al kan men altijd zijn vrouwelijke charme uitspelen tegen een bewoner op het parkoers om efkes naar het toilet te mogen gaan.
Sleery, dat klinkt al iets beter naar mijn gedacht.
Mijn gedacht is dat je als man je zich beter kan inhouden en je
een boompje zoekt op je gemak, als vrouw lijkt me dat niet zo
gemakkelijk.
Daarom pleit ik ook wel voor deze gedachten gang, waarom niet?
Om iets goed te organiseren moet men zeker rekening houden
met iedereen. Anders is men er ongewenst en moet men dit
vermelden, maar op iedere TT ziet men graag een vrouw starten,
dan moet men ook zorgen voor de mogelijke nutsvoorzieningen.
Zeker neem ik je niets kwalijks. Ik verdedig een stelling waar onvoldoende aandacht aan besteed wordt naar men inziens. Tenslotte mocht men op deze site het onderwerp hier aangehaald overbodig vinden was deze allang verwijderd geworden.
Wat hier vermeld wordt leest men en leert men zo verbeterd men zich gaande weg. Op naar een algemene verbetering.
Zeker hebben de vrouwen een punt op dit vlak.
Mijn gedacht is dat je als man je zich beter kan inhouden en je
een boompje zoekt op je gemak, als vrouw lijkt me dat niet zo
gemakkelijk.
Daarom pleit ik ook wel voor deze gedachten gang, waarom niet?
Om iets goed te organiseren moet men zeker rekening houden
met iedereen. Anders is men er ongewenst en moet men dit
vermelden, maar op iedere TT ziet men graag een vrouw starten,
dan moet men ook zorgen voor de mogelijke nutsvoorzieningen.
Zeker neem ik je niets kwalijks. Ik verdedig een stelling waar onvoldoende aandacht aan besteed wordt naar men inziens. Tenslotte mocht men op deze site het onderwerp hier aangehaald overbodig vinden was deze allang verwijderd geworden.
Wat hier vermeld wordt leest men en leert men zo verbeterd men zich gaande weg. Op naar een algemene verbetering.
Zeker hebben de vrouwen een punt op dit vlak.
Ik heb zeker niets tegen toiletten bij een bevoorrading, maar ik vraag me wel af wat meisjes/vrouwen doen als ze in de week met enkele vrienden of vriendinnen voor enkele uren de natuur opzoeken....op hun bike welteverstaan.
Ik veronderstel dat ze dan ook wel inventief moeten zijn, of niet ???
Om het met de woorden van Silvia Muyshondt te zeggen : Hoesittanaa ???
Ik veronderstel dat ze dan ook wel inventief moeten zijn, of niet ???
Om het met de woorden van Silvia Muyshondt te zeggen : Hoesittanaa ???