Live verslag: Spa World-Cup!

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
idtmp
Mountainbiker

jaja

Post by idtmp »

staan er al op :)

Als je op foto´s klik kom je er ;)

Ook een foto van Roel en Martinez
roy
Mountainbiker
Location: Duratec sonix cx3 s-ram X0,hope new mini raceface deus easton Xc-one and ec70 Reba WC

Post by roy »

Absalon wint roel is twee hoorde ik op tv.
mario
Mountainbiker

Post by mario »

ROFLOL.... :oops:
Guest

Post by Guest »

Een eerste impressie van vandaag. Vanavond zal er al een verslag op de homepage verschijnen, de foto's volgen z.s.m. Roel heeft een uitstekende wedstrijd gereden, het is jammer van zijn lekke band in de voorlaatste ronde. Maar nog zoiets presteren na een hele week aan de antibiotica te hebben gezeten, chapau. Absalon wint verdiend op 1.57.58 uur en een avs van 17.31 over 34 km, 2e dus Roel Paulissen op 1.59.10 uur en op de 3e plaats eindigd Peraud met 1.59.24 uur op de teller. Bij de dames ging de zege naar Prémont met een avs van 15.17 over 21.60 km. 2e wordt Gun-Rita Dahle en op de 3e plaats eindigd Irena Kalantieva. Catherine Delfosse eindigd als eerste Belgische op de 51e plaats, ondermeer ook door een lekke band in het begin van de race. Dat is het voor nu, de rest kunnen jullie straks op de homepage lezen.
Last edited by Guest on Sun 24 Apr 2005 21:05, edited 1 time in total.
Guest

Post by Guest »

foto's volgen ook nog
ben bezig met ze te bekijken en de goede up te loaden
Blink360
Mountainbiker

Post by Blink360 »

Aan de AVS te zien zal het parcours wel zwaar geweest zijn. Met de voorspelde regen had ik geen goesting om daarvoor naar de Ardennen te rijden. Houffa daarentegen...
Mr. Wallace
Mountainbiker

Post by Mr. Wallace »

Blink360 wrote:Aan de AVS te zien zal het parcours wel zwaar geweest zijn. Met de voorspelde regen had ik geen goesting om daarvoor naar de Ardennen te rijden. Houffa daarentegen...
Ik denk dat de gemiddelde forumganger geen 10km/u zou halen op dit parkoers. Tijdens de wedstrijd (open) heb ik een gem. gehaald van 11km/u en daar ben ik heel diep voor geweest.
Guest

Post by Guest »

Blink360 wrote:Aan de AVS te zien zal het parcours wel zwaar geweest zijn. Met de voorspelde regen had ik geen goesting om daarvoor naar de Ardennen te rijden. Houffa daarentegen...
Het was idd een vrij technisch parcour. Aangezien ikzelf niet heb gereden kan ik niet uit ervaring spreken, maar aan de gezichten te zien was het vrij zwaar. De regen is gelukkig uitgebleven tijdens de wedstrijd, maar stipt na de afloop van de huldiging begon het te regenen. :wink: .
MacMan
Mountainbiker
Location: EpicS-works & SJ Marathon.Scott addict Di2, canyon endurance Di2

Post by MacMan »

Julien Absalon heeft de eerste WB-manche van het seizoen gewon-
nen. Roel Paulissen eindigde nipt als tweede achter de olympische kampioen.

Absalon liet twee ronden voor het einde een viertal medevluchters in de steek
en snelde naar de overwinning. Paulissen zonderde zich toen af op de tweede plaats, maar reed lek. Vliegensvlug greep hij een nieuw wiel en nog net kon hij zijn plaats veilig stellen.

Uitslag:
1.J.Absolon (Fra) in 1u57'53"
2.R.PAULISSEN op 1'19"
3.J-C.Peraud (Fra) 1'38"
4. c. Sauser
5.T. frishknecht
Guest

Post by Guest »

UPDATE Een eerste impressie van vandaag. Vanavond zal er al een verslag op de homepage verschijnen, de foto's volgen z.s.m. Roel heeft een uitstekende wedstrijd gereden, het is jammer van zijn lekke band in de voorlaatste ronde. Maar nog zoiets presteren na een hele week aan de antibiotica te hebben gezeten, chapau. Absalon wint verdiend op 1.57.53 uur en een avs van 17.31 over 34 km, 2e dus Roel Paulissen op 1.59.10 uur en op de 3e plaats eindigd Peraud met 1.59.24 uur op de teller. Bij de dames ging de zege naar Prémont met een avs van 15.17 over 21.60 km. 2e wordt Gun-Rita Dahle en op de 3e plaats eindigd Irena Kalantieva. Catherine Delfosse eindigd als eerste Belgische op de 51e plaats, ondermeer ook door een lekke band in het begin van de race. Dat is het voor nu, de rest kunnen jullie hier lezen.

De eerste foto's vind je onder deze link. Met dank aan onze fotograaf...Manitou.
http://www.pixum.nl/viewalbum/?id=1697342

Ik heb ondertussen de resultaten ingescant. Stuur ff een E-mail als je ze wilt hebben.
Post Reply