Is hun site veranderd of kan je ter plekke inschrijven ????
ardennes trophy la reid 16/05
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
Is hun site veranderd of kan je ter plekke inschrijven ????
- polarbear
- Mountainbiker
http://www.ebbt.be/fiche.aspx?fiche=30&sm=sm_05
Je kan ook ter plekke inschrijven (+3 euro).
- scott racer
- Mountainbiker
Post by scott racer »
polarbear wrote:http://www.ebbt.be/fiche.aspx?fiche=30&sm=sm_05
thx
olne, theux, malmedy, bataille, waimes en uiteraard de hagelandse chronorit
) zijn zowat de fermste chronokes vant jaar in den belle gieke.
in 2003 hoorde de 100 van vielsalm daar ook bij, maar die is terug eerder "gewoontjes" geworden in 2004. weet niet wat ze dit jaar gaan doen.
grg, marche en famenne en nog wat rittekes steken er ook wat bovenuit.
Gisteren kellerwald gedaan, en dat is inderdaad zeer zwaar (10km, 3300hm), maar is een totaal andere vorm van biken. er was ergens een goot in den asfalt, van ZEKER 5cm diep, en daar stond een plakkaat bij : gevaar... Er waren wel degelijk een aantal mooie stukken bij hoor, maar in vergelijking met ons belgische rittekes is wat er in duitsland gepresenteerd wordt vrij mager. maar niet verder vertellen...
voor zwaarder in het buitenland moet je echt al naar een swiss bike masters of een cristalp of een dolomiti of zo iets gaan...
o ja, dit jaar zal ik wel nummer 1 niet meer hebben in theux... lol.
in 2003 hoorde de 100 van vielsalm daar ook bij, maar die is terug eerder "gewoontjes" geworden in 2004. weet niet wat ze dit jaar gaan doen.
grg, marche en famenne en nog wat rittekes steken er ook wat bovenuit.
Gisteren kellerwald gedaan, en dat is inderdaad zeer zwaar (10km, 3300hm), maar is een totaal andere vorm van biken. er was ergens een goot in den asfalt, van ZEKER 5cm diep, en daar stond een plakkaat bij : gevaar... Er waren wel degelijk een aantal mooie stukken bij hoor, maar in vergelijking met ons belgische rittekes is wat er in duitsland gepresenteerd wordt vrij mager. maar niet verder vertellen...
voor zwaarder in het buitenland moet je echt al naar een swiss bike masters of een cristalp of een dolomiti of zo iets gaan...
o ja, dit jaar zal ik wel nummer 1 niet meer hebben in theux... lol.
- scott racer
- Mountainbiker
- Cannonneke
- Mountainbiker
Post by Cannonneke »
Ik vond Malmédy (Raid des Hautes Fagnes) persoonlijk een veel mooiere tocht dan de Ardennes Trophy, en zeker ook technischer.
De enorme drukte bij de Ardennes Trophy vond ik toch vervelend, nooit leuk om aan een berijdbare singletrack alsnog tevoet te staan.
Ik twijfel nog om te gaan. Of zou het een idee zijn om bvb. pas 15' na de officiële start te vertrekken ? Je rijdt immers pas over de chipmatten na een paar 100 meter...
De enorme drukte bij de Ardennes Trophy vond ik toch vervelend, nooit leuk om aan een berijdbare singletrack alsnog tevoet te staan.
Ik twijfel nog om te gaan. Of zou het een idee zijn om bvb. pas 15' na de officiële start te vertrekken ? Je rijdt immers pas over de chipmatten na een paar 100 meter...
- scott racer
- Mountainbiker