bikers omgeving genk, zonhoven, houthalen!
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- rakker
- Mountainbiker
Hoi bikers uit genk, en omstreken. Zin om de toertocht van roel paulissen in genk nu zaterdag mee te doen. Vertrek om 12.30 uur aan de inschrijvingstafel? Of een ander voorstel? Nog af te spreken hoe elkaar te herkennen. Groeten, ik ga alleszins. Misschien een nieuw wegje ontdekken in Genk
Last edited by rakker on Sat 17 Sep 2005 06:55, edited 1 time in total.
dag beste mountainbike fanatiekelingen ben van hasselt en zoek een een trainingspartner om toertochten te rijden kan alleen op zaterdagen vermits ik zondag werk
rij met een camionette van werk en kan nog een mede biker meenemen liefst van omgeving hasselt
heb voornamelijk op de baan gereden met koersfiets +-10000km
dus konditie genoeg wil me klaar stomen om volgende zomer koersen te gaan meerijden
er is geen rit zwaar of gek genoeg voor mij ben verzot op bergen en afzien
een leuke kliek om zaterdag mee met te gaan afzien zou te gek zijn
en vermits er genoeg mede limburgers op deze site vertoeven moet dit wel mogelijk zijn
laat maar iets weten
groeten guy hendrickx
rij met een camionette van werk en kan nog een mede biker meenemen liefst van omgeving hasselt
heb voornamelijk op de baan gereden met koersfiets +-10000km
dus konditie genoeg wil me klaar stomen om volgende zomer koersen te gaan meerijden
er is geen rit zwaar of gek genoeg voor mij ben verzot op bergen en afzien
een leuke kliek om zaterdag mee met te gaan afzien zou te gek zijn
en vermits er genoeg mede limburgers op deze site vertoeven moet dit wel mogelijk zijn
laat maar iets weten
groeten guy hendrickx
Hallo Cannondboy,
Ik ben ook van Hasselt, leeftijd 31, en sinds kort terug begonnen met mountainbiken. Daarnaast fiets ik ook wel wat (eigenlijk te weinig) op de baan met koersfiets. Ik ben ook van plan om wekelijks een toertocht of een vaste route te gaan rijden en zoek hiervoor ook bikepartners. Heb een vrij goede conditie, maar ik vrees dat jouw konditie momenteel voor mij nog iets te hoog gegrepen ligt. Mochten er andere streekgenoten zich aangesproken voelen, laat maar van jullie horen!
Ik ben ook van Hasselt, leeftijd 31, en sinds kort terug begonnen met mountainbiken. Daarnaast fiets ik ook wel wat (eigenlijk te weinig) op de baan met koersfiets. Ik ben ook van plan om wekelijks een toertocht of een vaste route te gaan rijden en zoek hiervoor ook bikepartners. Heb een vrij goede conditie, maar ik vrees dat jouw konditie momenteel voor mij nog iets te hoog gegrepen ligt. Mochten er andere streekgenoten zich aangesproken voelen, laat maar van jullie horen!
ik ga deze zaterdag die rit in heusden zolder rijden ik stel voor dat iedere limburger die mee wilt maar naar een rendez vous punt komt .
ik vertrek om 7u30 aan de gamma kort aan het kanaal (tegenover centrum cars om gene reklame te maken) .
jong, oud goede of slechte konditie iedereen is welkom .
mijn moto is samen uit samen thuis ik wacht op iedereen , of zij wachten op mij (hoop ik)
laat maar iets weten of kom rechtstreeks naar daar
ik ga per fiets naar zolder dan is men opgewarmt om zonder spierscheuren aan de tocht te beginnen
het is +-20 min rijden naar zolder
groeten guy
ik vertrek om 7u30 aan de gamma kort aan het kanaal (tegenover centrum cars om gene reklame te maken) .
jong, oud goede of slechte konditie iedereen is welkom .
mijn moto is samen uit samen thuis ik wacht op iedereen , of zij wachten op mij (hoop ik)
laat maar iets weten of kom rechtstreeks naar daar
ik ga per fiets naar zolder dan is men opgewarmt om zonder spierscheuren aan de tocht te beginnen
het is +-20 min rijden naar zolder
groeten guy
ben vorige zaterdag de rit in heusden zolder gaan rijden zeer vettig en zwaar echt de moeite waard .
s'morgens goed ontbeten en gedronken om het komende vocht verlies te kompenseren en de nodige energie voor de zware rit .
na een kwartier wachten had ik stillaan door dat er niemand kwam opdagen en ben dan maar alleen gaan biken .
een ding snap ik niet er zijn zoveel mensen op deze topic die een bike partner zoeken maar gewoon niks durven organiseren .
wake up limburgers en laat eens iets van u horen
s'morgens goed ontbeten en gedronken om het komende vocht verlies te kompenseren en de nodige energie voor de zware rit .
na een kwartier wachten had ik stillaan door dat er niemand kwam opdagen en ben dan maar alleen gaan biken .
een ding snap ik niet er zijn zoveel mensen op deze topic die een bike partner zoeken maar gewoon niks durven organiseren .
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Beter afspreken aan de inschrijving op een bepaald uur,dat is makkelijker voor bikers die verder weg wonen en zodoende meer km's moeten afmalen.cannonboy wrote:ben vorige zaterdag de rit in heusden zolder gaan rijden zeer vettig en zwaar echt de moeite waard .
Overigens een goed initiatief!!
-
Guest
Post by Guest »
Om te reageren op cannonboy.
Ik zie dat je nieuw bent op dit forum en dus ook mogelijk nog niet in het onderdeel "bikersdagen'hebt gekeken. Er worden hier in limburg regelmatig meetings door de leden georganisseerd, een leuk initiatief. Dus de limburgers laten wel fegelijk van zich horen.
wie weet gaan we binnenkort een nachtrit organiseren, tis bijna 31 oktober hey.
Ik zie dat je nieuw bent op dit forum en dus ook mogelijk nog niet in het onderdeel "bikersdagen'hebt gekeken. Er worden hier in limburg regelmatig meetings door de leden georganisseerd, een leuk initiatief. Dus de limburgers laten wel fegelijk van zich horen.
wie weet gaan we binnenkort een nachtrit organiseren, tis bijna 31 oktober hey.