Was vrijdag op velofollies, stuur je mij een PM met uw e-mailadres dan zend ik u wat foto's door.wiely wrote:Mocht er iemand naar velofollies gaan. Ik had graag wat foto's gezien van de nerve 9.9.
Is aanwezig volgens de facebook van canyon
MTB Velofollies 17/01/2015
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: MTB Velofollies 17/01/2015
Prachtig te mogen aanschouwen dat alle aangebrachte signalisatie op maandagmiddag al is verdwenen tussen de St-Pietersbrug en de Imog-site te 8552 Moen.MUNARON wrote:Welkom in ons Dorp van de Ronde!
Een voorbeeld!!!
't Zit er weer op en we kunnen tevreden zijn met deze editie .
Het parcours was goed berijdbaar en het zonnetje maakte het zeer aangenaam
, de nachtvorst had wel hier en daar voor gevaarlijke plekken gezorgd, 't was toch opletten geblazen.
Bij deze wensen wij alle medewerkers te bedanken, de stadsdiensten, de mensen van De Lange Munte, de mensen van Imog Moen, Xpo Kortrijk en uiteraard een dikke merci aan de 550 deelnemers.
We hopen jullie allen terug te zien op een volgende organisatie
Het parcours was goed berijdbaar en het zonnetje maakte het zeer aangenaam
Bij deze wensen wij alle medewerkers te bedanken, de stadsdiensten, de mensen van De Lange Munte, de mensen van Imog Moen, Xpo Kortrijk en uiteraard een dikke merci aan de 550 deelnemers.
We hopen jullie allen terug te zien op een volgende organisatie
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
toertocht locatie ligt wel een eindje van velofolies.....niet dezelfde locatiei-Mac wrote:Kan je je fiets hier veilig laten staan inde bewaakte fietsenstalling als je Velofollies vooraf of nadien wil bezoeken? Of is deze alleen voor je gaat inschrijven.
Ik zou graag beiden combineren, maar ik zie het niet zitten om mijn fiets in de auto te laten tijdens mijn bezoek aan de beurs.spiermassa wrote:toertocht locatie ligt wel een eindje van velofolies.....niet dezelfde locatiei-Mac wrote:Kan je je fiets hier veilig laten staan inde bewaakte fietsenstalling als je Velofollies vooraf of nadien wil bezoeken? Of is deze alleen voor je gaat inschrijven.