mag ne mens zijn mening niet meer uiten zonder dat er den ene of andere u erna op zijn plaats gaat zettenfrits motaar wrote:Ja,wat nen uitleg om te zeggen dat het slecht was.guyke05 wrote:1 woord bah , totale slijtage slag van de onderdelen van de fiets, ik weet nie wat veel mensen hier leuk aan vinden ma geef mij toch maar een leuke ardenne rit met wa rotsen en dikke klimmen , na de vele speedbunnys doorgelaten te hebben aan het begin hadden we al stillekes door wat de ondergrond in petto had voor ons , modder modder en nog eens slam , overal lagen de mooie tracks rond ons heen maar die werden genegeerd , lakker op het brede pad , en dan denk je aahhh straks is dat gat aan het einde van de rit daar kan ik de fully eens lekker laten gaan , dikke shit ja , den een af andere met een ketting zaag had daar anders over beslist , het hele gat lag bezaait met bomen , even 10 meter naar onder en dan een u turn trug ,naar boven dat was het , nee ik ben hier nie echt voor te vinden , had ik geweten dat het zo vettig en slap was dan had ik in mijn bed blijven liggen
In "de Ardennen" is het ook wel vettig & baggeren hoor en je moet er nog wel 130km voor met de auto op pad.
Er zijn veel zaken waar een organisatie niets kan aan doen:
-aan het weer doe je niets
-aan die speedbunny's ook niet
-de genegeerde ST,is een kwestie van 'vergunningen'
-aan de staat v/h parcours kan je ook niets veranderen
-en dat er ene in "het kot" de bomen heeft plat gezaagd ook niet
Er was nochtans een filmpje aanwezig waarin je de staat v/h parcours al kon afleiden,na de regen v/d laatste dagen.
moet het altijd opbouwende kritiek zijn , als ik het niks vond dan vond ik het niks , en dat is natuurlijk niet iedereen zijn mening , moet dan alleen positieve kritiek neergeschreven worden , het is al jaren en jaren dezelfde route , en dat mag ik hier toch vrij zeggen zeker , dat de organisatie er niks aan kan doen , tja ze hebben de weergoden niet in de hand , en dat modder gedoe dat vind ik gewoon walgelijk , en hup direct mensen die me hier eens gaan op mijn plaats zetten , nee negatief mag niet , dat is uit den boze ,