12/06/05 Hagelandse chrono

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
muddy_
Mountainbiker

Post by muddy_ »

voila, ook ingeschreven en betaald
Hopelijk geraak ik op tijd daar (9u30!?), want ik moet van ver komen en zonder auto. 't Zal in elk geval een korte nacht worden.
Kilauea2
Mountainbiker

Post by Kilauea2 »

Wij hebben deze chrono vroeger al een paar keer meegedaan, maar kan het dat dit toen 'maar' 60 km was ?
touchdownbiker
Mountainbiker

12/06/05 Hagelandse chrono

Post by touchdownbiker »

Biker Zjé wrote:
zwolm wrote:ik kom ook :oops: voor 10 € 75 km bike plezier met t-shirt en spaghetti
inbegrepen is toch niet veel. =D> je bent ook enkele uren bezig met uw geliefde sport :-$
Volledig mee akkoord !!!!
Ter vergelijk...een voetbalmatch in eerste klasse volgen kost je algauw tussen 20 en 25€.
Je wordt dan behandeld als een misdadiger en moet nog afwachten of je op dat 1.5 uur iets te zien zal krijgen....
Nu krijg je urenlang bikeplezier met voor de liefhebbers nog een cronoduiveltje :evil:
Biker Zjé ook hier zullen we elkander tegenkomen of bestaat de kans toch tot, afhankelijk van welk uur dat ge zoekt te starten. Welle althans in ne grote groep en redelijk vroeg.
A d r i
Mountainbiker

Post by A d r i »

Kilauea2 wrote:Wij hebben deze chrono vroeger al een paar keer meegedaan, maar kan het dat dit toen 'maar' 60 km was ?
Ik was erbij in de eerste versie, dacht dat het 65k was toen.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

mannekes,

ja voader.

nie vergeten voor in te schrijven op de chrono he, tis braderie in de voorinschrijving he : 10 euro ipv 12 den dag zellef... zie : http://www.hagelandsechrono.be

en de maten die de 70 niet willen doen, die krijgen een ferme toertocht van 25 of 40 km, en das geen 10 euro daar voor he !!!!

allemaal vlug naar de http://www.hagelandsechrono.be

ondertussen liggen de paadjes van het hageland terug perfect droog, al zal dat aan de wolkskes te zien niet al te lang meer duren. maar tis zomer he, het droogt hier allemaal vrij rap.
Last edited by Iegienie on Fri 13 May 2005 10:26, edited 1 time in total.
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Kilauea2 wrote:Wij hebben deze chrono vroeger al een paar keer meegedaan, maar kan het dat dit toen 'maar' 60 km was ?
na twee edities hebben we een ferm gedeelte van het parkoers wat omgehooid. Nu ist dus eerder 72 à 73 km ipv ongeveer 65. ik hoop binnenkort nog eens het parkoers helemaal deftig af te rijden, dan laat ik nog wel eens iet weten.

er zijn er trouwens die in de eerste editie aan een dikke 100km kwamen. toen was het parkoers nog niet volledig gesplitst van de toertochten (nu wel dus), en de vermoeidheid en een paar nogal ongelukkig hangende bordjes stuurden een aantal bikers nog eens de grote toertocht op. ze hadden een mooi dagje, maar waren een beetje moeoeoeoeoeoeoeeeeee
Biker Zjé
Mountainbiker

Re: 12/06/05 Hagelandse chrono

Post by Biker Zjé »

touchdownbiker wrote:
Biker Zjé wrote:
zwolm wrote:ik kom ook :oops: voor 10 € 75 km bike plezier met t-shirt en spaghetti
inbegrepen is toch niet veel. =D> je bent ook enkele uren bezig met uw geliefde sport :-$
Volledig mee akkoord !!!!
Ter vergelijk...een voetbalmatch in eerste klasse volgen kost je algauw tussen 20 en 25€.
Je wordt dan behandeld als een misdadiger en moet nog afwachten of je op dat 1.5 uur iets te zien zal krijgen....
Nu krijg je urenlang bikeplezier met voor de liefhebbers nog een cronoduiveltje :evil:
Biker Zjé ook hier zullen we elkander tegenkomen of bestaat de kans toch tot, afhankelijk van welk uur dat ge zoekt te starten. Welle althans in ne grote groep en redelijk vroeg.
Wij zijn intussen ook al met een tiental personen van diverse pluimage ingeschreven.
De psychologische oorlogsvoering is trouwens al vollen bak begonnen :lol:
Iegienie
Mountainbiker

Re: 12/06/05 Hagelandse chrono

Post by Iegienie »

Biker Zjé wrote:Wij zijn intussen ook al met een tiental personen van diverse pluimage ingeschreven.
De psychologische oorlogsvoering is trouwens al vollen bak begonnen :lol:
whoaoaoaaa... bij ons in de club is dat dus ook van dattum he (nu niet voor de hagelandse, maar ja). luc en beny en ikke waar aan het rijden in het putteke van de winter in aywaille. luc was in superforme, en ik was aan het samenzweren met den beny :" zeg de luc die zit verdorie goed hoor, we gaan de piesologiese oorlogsvoering moeten opvoeren".

"das zjust" zei den beny, en hij gaf er nen lap ongelofelijk op : die gasten pakten nog een klein vijf minuten op mij. ikke tegen den beny : zeg gij kiek, piesologiese oorlogsvoering tegen de pauwels he, niet tegen mij !!!!
ATEGEV
Mountainbiker

Post by ATEGEV »

De start ... hoever ligt die v/h station van Langdorp? en van Aarschot?
Bmweke
Mountainbiker

Post by Bmweke »

Op een klein 10 min van het station van Aarschot.
Post Reply