Zo 02/02/2014 Koersel-Stal :: Fietspromo VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Beardie
- Mountainbiker
Re: Zo 02/02/2014 Koersel-Stal :: Fietspromo VTT
Vond het stuk tot aan de bevoorrading redelijk eentonig en teveel verharde stukken maar het stuk na de bevoorrading en de singletracks maakte veel goed !
+1G-m@n. wrote:mooi tocht? sorry mannen, ik vond ze slecht... veel te veel rechtdoor.
wel lekker soep
Met goede moed vertrokken omdat deze buurt veel moois te bieden heeft bij tochten hier in de buurt,vandaag toch op m'n honger blijven zitten!
Jammer van het redelijk tegenvallende parcours want voor de rest niks op de organisatie aan te merken!
Ik vond het parcours best wel ok, me goed genoeg geamuseerd. Maar een bevoorrading na pas 28,5km bij een tocht van 41km?? Eer dat die banaan of koek begint te renderen zijt ge al binnen
Halverwege aan't kappelleke was veel zinvoller geweest...
Ik heb mij goed geamuseerd, mijne fietsmaat was al tijdje niet meer geweest en heeft afgezien
Bevoorrading was OK, maar idd redelijk laat (later dan aangekondigd) maar de keuze maakte dat ruimschoots goed.
En zeg nu zelf....ge kunt toch niet klagen met zo een lekker weertje ook als was het voor sommigen te vlak en te rechtdoor.
Bevoorrading was OK, maar idd redelijk laat (later dan aangekondigd) maar de keuze maakte dat ruimschoots goed.
En zeg nu zelf....ge kunt toch niet klagen met zo een lekker weertje ook als was het voor sommigen te vlak en te rechtdoor.
Ik vond het parcours wel ok, het slechtse stuk dat er tussen zat vond ik de vaste MTB route van leopoldsburg, erg vettig en niet echt nodig voor mij.
De bevoorradig stond inderdaad (te) laat, maar was wel dik in orde, en het mooie weer maakte toch ook wel weel goed.
Wel spijtig dat men hier in de streek overal bos aan het ontginnen is. De mannen van "het groen" kunnen beter hun pijlen hier is op richten ipv de organisatoren van oa TT tochten enz..., want deze kerels ontzien echt niets, vandaag nog maar eens bewezen.
Eerst en vooral, bedankt voor de talrijke opkomst, jullie waren met 1009 vandaag!
Wat het parcours betreft, kan ik de kritiek wel ergens begrijpen er zit inderdaad meer in de regio en dan heb ik het vooral over het stuk in Koersel, maar zoals zo vele organisaties moeten wij ons aan de regels van bos en groen houden en mochten we bepaalde delen van het bos dit jaar niet gebruiken.
Over de lange stukken verhard hebben we het zelf ook al gehad tijdens de verkenning van het parcours, maar we kunnen hier weinig aan doen, om de verbinding met koersel en hechtel via het bos te doen, zullen we nooit een vergunning krijgen maar al bij al zijn deze 2 fietspaden samen minder dan 4km van het parcours.
ik heb net mijn GPS track nog eens nagekeken en kom op 26,1km voor de bevoorrading, zelf ben ik ook voorstander van enkele km. vroeger maar een andere lokatie was niet mogelijk omdat beide afstanden er moeten passeren en de plaats toegankelijk moet zijn met de auto.
we zullen bekijken of er hier voor de volgende editie iets aan gedaan kan worden.
Het belangrijkste is dat iedereen zich geamuseerd heeft.
Wat het parcours betreft, kan ik de kritiek wel ergens begrijpen er zit inderdaad meer in de regio en dan heb ik het vooral over het stuk in Koersel, maar zoals zo vele organisaties moeten wij ons aan de regels van bos en groen houden en mochten we bepaalde delen van het bos dit jaar niet gebruiken.
Over de lange stukken verhard hebben we het zelf ook al gehad tijdens de verkenning van het parcours, maar we kunnen hier weinig aan doen, om de verbinding met koersel en hechtel via het bos te doen, zullen we nooit een vergunning krijgen maar al bij al zijn deze 2 fietspaden samen minder dan 4km van het parcours.
ik heb net mijn GPS track nog eens nagekeken en kom op 26,1km voor de bevoorrading, zelf ben ik ook voorstander van enkele km. vroeger maar een andere lokatie was niet mogelijk omdat beide afstanden er moeten passeren en de plaats toegankelijk moet zijn met de auto.
we zullen bekijken of er hier voor de volgende editie iets aan gedaan kan worden.
Het belangrijkste is dat iedereen zich geamuseerd heeft.