Eeuh ik kan u niet helemaal volgen Lucklucky7 wrote:Seg mannekes zijde gelle der mee aan't lachen of wat is't .Gisteren zat er een slotje op de topic winterdag in Rotselaar en was het Winterslag geworden en nu zie ik weer dat het terug Rotselaar is maar op de zaterdag.
![]()
![]()
12.02.2005 Mountainbike.be Winterdag. ROTSELAAR
Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
-
Guest
Post by Guest »
-
Guest
Post by Guest »
Streets wrote:tot wanneer kan je zeggen dat je meegaat??? Tot zaterdag 12.02.2005 om 9.29u, daarna zijn we denk ik gevlogen.dus als ik het goed gegrijp vertrekken we allemaal tezamen en blijven we bij elkaar onder kundige leiding van een gids, die ons doorheen Rotselaar loodst? yup
tot wanneer duurt dit gegidst tochtje??
Streets
Ik dacht echt dat er ergens een vermelding is geweest dat er problemen waren met de organisatoren van die toertocht daar in de geburen op zondag en dat er een nieuwe lokatie was gevonden in Winterslag,maar dan op zaterdag.maurice wrote:Eeuh ik kan u niet helemaal volgen Lucklucky7 wrote:Seg mannekes zijde gelle der mee aan't lachen of wat is't .Gisteren zat er een slotje op de topic winterdag in Rotselaar en was het Winterslag geworden en nu zie ik weer dat het terug Rotselaar is maar op de zaterdag.
![]()
![]()
. Ik heb de vorige topic idd verwijderd, maar nooit iets gezegd van Winterslag znn.
- ATEGEV
- Mountainbiker
Om 9u30 bij god. En hoe moet een Westvlaamse treinreiziger het aan boord leggen om op tijd ter plaatse te geraken?
Ik had graag gekomen, maar om 04:00 opstaan om er op tijd te zijn vind ik een beetje te ver gaand. Of heeft iem uit W-Vl een plaatsje voor mij en mijn stalen ros??? Zo hebt ge nog iem om te delen in uw naft ...
- HorryBorry
- Mountainbiker
Post by HorryBorry »
Aangezien het vorige topic over dit evenement werd afggesloten, volgt hieronder nog eens de routebeschrijving naar sporthal De Meander te Rotselaar.
E314 (Leuven - Genk)
- Afrit 21 (Holsbeek - Haacht - Rotselaar)
- Volg richting Rotselaar
- Aan rond punt rechtdoor (Stationsstraat)
- Aan de verkeerslichten rechtdoor (Provinciebaan)
- Voorbij de kerk en dan de 2 de straat rechts (Hellichtstraat)
De Meander ligt ongeveer 2 km verder langs deze baan en is voorzien van een ruime parking.
Tot zaterdag ! :D :D :D
E314 (Leuven - Genk)
- Afrit 21 (Holsbeek - Haacht - Rotselaar)
- Volg richting Rotselaar
- Aan rond punt rechtdoor (Stationsstraat)
- Aan de verkeerslichten rechtdoor (Provinciebaan)
- Voorbij de kerk en dan de 2 de straat rechts (Hellichtstraat)
De Meander ligt ongeveer 2 km verder langs deze baan en is voorzien van een ruime parking.
Tot zaterdag ! :D :D :D