28/08/05 Houffamarathon
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Er staat in het reglement:Milan wrote:Jongeren ouder dan 15 jaar mogen mits uitdrukkelijk voorleggen van ouderlijke toestemming deelnemen aan de 60 km.
hoe zit et nu met mij?![]()
![]()
![]()
"Onder 18 jaar attest dokter en schriftelijke toelating ouders verplicht!
Voor deelnemers 130km en 160km is er eveneens een medisch getuigschrift
vereist."
- Merlin
- Mountainbiker
Mijn broer was vorig jaar op het moment van deelname net 16 jaar. Mijn ouders hadden voor alle zekerheid een schriftelijke toestemming geschreven en meegegeven...
En is er ter plaatse, bij het afhalen van onze startnummers, gevraagd naar deze schriftelijke toestemming...? HELL NO !!! :D
Dus, indien je echt aan de 90 km wil meedoen, schrijf je dan gewoon in voor deze afstand. Neem voor alle zekerheid een schriftelijke toestemming mee (je weet maar nooit...), en gaan met die banaan!
Wanneer ze nu ter plaatse moeilijk gaan doen over je gekozen afstand (90 ipv 60), doe dan gewoon mee aan de 60. Misschien zelf best wanneer het je 1e ervaring is in "'t diepe zuiden" :) van ons land.
En is er ter plaatse, bij het afhalen van onze startnummers, gevraagd naar deze schriftelijke toestemming...? HELL NO !!! :D
Dus, indien je echt aan de 90 km wil meedoen, schrijf je dan gewoon in voor deze afstand. Neem voor alle zekerheid een schriftelijke toestemming mee (je weet maar nooit...), en gaan met die banaan!
Wanneer ze nu ter plaatse moeilijk gaan doen over je gekozen afstand (90 ipv 60), doe dan gewoon mee aan de 60. Misschien zelf best wanneer het je 1e ervaring is in "'t diepe zuiden" :) van ons land.