Ik ben benieuwd.. tot morgen! (voor de 40 of 50, ben er nog altijd niet uit :) )
Hoeveel Hm heeft de 40?
Zo 08/12/2013 Vossem M.T.B Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
koppigaard
- Mountainbiker
Re: Zo 08/12/2013 Vossem M.T.B Classic
Post by koppigaard »
Daar sluit ik mij volledig bij aan. Ik ben niet aangesloten bij één of andere club en ben dus vrijgesteld van mogelijke organisatieperikelen. Ik geniet en profiteer dus 100 % van de wekelijkse inspanningen die de clubs zich wekelijks getroosten. Nen dikke mercie!Voervallei Voske wrote:Chapeau! Mannen(Dat mag al is gezegd worden).
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Post by Voervallei Voske »
652 hoogtemeters heeft de 40 km.kazzz wrote:Ik ben benieuwd.. tot morgen! (voor de 40 of 50, ben er nog altijd niet uit :) )
Hoeveel Hm heeft de 40?
Alle info wat betreft parcours, hoogtemeters, gps-bestanden... vind je op onze website http://www.voervalleivossem.be/.
Voervallei Vossem
+1koppigaard wrote:Daar sluit ik mij volledig bij aan. Ik ben niet aangesloten bij één of andere club en ben dus vrijgesteld van mogelijke organisatieperikelen. Ik geniet en profiteer dus 100 % van de wekelijkse inspanningen die de clubs zich wekelijks getroosten. Nen dikke mercie!Voervallei Voske wrote:Chapeau! Mannen(Dat mag al is gezegd worden).
Ik ben het roerend eens met de Koppigaard!koppigaard wrote:Daar sluit ik mij volledig bij aan. Ik ben niet aangesloten bij één of andere club en ben dus vrijgesteld van mogelijke organisatieperikelen. Ik geniet en profiteer dus 100 % van de wekelijkse inspanningen die de clubs zich wekelijks getroosten. Nen dikke mercie!Voervallei Voske wrote:Chapeau! Mannen(Dat mag al is gezegd worden).
Alweer fijne tocht: prima organisatie en bepijling, bemande kruispunten, bevoorrading met alles er op en eraan en vooral schitterend parkoers met veel pittige klimmetjes en nauwelijks meters op betonwegen. Wij hadden op de 50 810 hoogtemeters en veel modder op lijf en fiets. Niettegenstaande de heel grote afspuitstand stond er, zoals te verwachten, net iets te veel volk en wij zijn onmiddellijk door gereden. Eén gevaarlijk punt: afdaling na Overijse (voorbij start tt Overijse) kruist grote baan en geen "gevaar"-bord of seingevers. Hopelijk kwam iedereen er goed door. Maar voor de rest: dank u voor deze uitstekende TT!
- bolle.
- Mountainbiker
- Location: specialized stumpjumper fsr comp/specialized tarmac pro/ specialized epic expert 29
Lag het aan mij of was het gewoon zware kost vandaag . Prachtig parcours en goede organisatie proficiat. Aangekomen met 51,5 km op de teller en een av van 19.0 . Greetz
-
lupo60
- Mountainbiker
Hier ook gestart deze morgen voor de 50km. Ik wist al dat het parcours niet van de poes is want vorig jaar ben ik hier ook reeds geweest, maar toen lag het nog vettiger en zwaarder. Best toch niet aan beginnen zonder iet of wat basisconditie
Organisatie is echt top, als je zoekt kan je altijd iets vinden om over te zeuren, maar dat zou deze mensen onrecht aandoen!
Na Houthalen gisteren, moest ik het eerste half uurtje inhouden met wat dikke beentjes, maar dan begon het te vlotten.
Binnen op 2hr40 met goed doorrijden, maar zonder me te pletter te vlammen.
Echt een leuke tocht, en bij uitbreiding een prachtig weekend gekend. Merci.
Organisatie is echt top, als je zoekt kan je altijd iets vinden om over te zeuren, maar dat zou deze mensen onrecht aandoen!
Na Houthalen gisteren, moest ik het eerste half uurtje inhouden met wat dikke beentjes, maar dan begon het te vlotten.
Binnen op 2hr40 met goed doorrijden, maar zonder me te pletter te vlammen.
Echt een leuke tocht, en bij uitbreiding een prachtig weekend gekend. Merci.
- phille
- Mountainbiker
die gasten in vossem weten hoe ze het moeten doen, het is dan ook een mtb club dus dan weet je dat je zeker goed zit !
afspuitstand was pretty in orde zenne, er leek veel volk te staan maar het gonhg vlot vooruit !
voor de rest dike chapeau altid blij dat ik hier in december kan komen fietsen !!!
afspuitstand was pretty in orde zenne, er leek veel volk te staan maar het gonhg vlot vooruit !
voor de rest dike chapeau altid blij dat ik hier in december kan komen fietsen !!!