Radon's

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
GK
Mountainbiker

Post by GK »

1./ Als je bij H&S een fiets (het zou een Cube LTD5 worden) gaat afhalen, staan daar dan al (klik-)pedalen op, of moet je die nog apart aankopen?
2./ En als je er nog bar-ends bij wilt, installeren zij die dan, of moet je dat thuis nog doen?
3./ Geven ze nog een extra kortingske of niet? En zo ja, moet je er dan specifiek achter vragen of niet?

Alleszins bedankt voor de reacties,
Geert
Mr.Hollywood
Mountainbiker

Post by Mr.Hollywood »

hey ik ga me ook een ltd5 halen in bonn, wat neem jij de ltd5 2004 of de ltd5 midseason 2004 ik heb geen flauw idee....., kan me iemand hier mee helpen?????? en welke maat want ik ben 1m83 en een 19inch(hebben ze daar niet) lijkt me het best ma ja naar het schijnt zijn cubes moeilijke maten?????? :bounce:

groet :D
mario
Mountainbiker

Post by mario »

GK wrote:1./ Als je bij H&S een fiets (het zou een Cube LTD5 worden) gaat afhalen, staan daar dan al (klik-)pedalen op, of moet je die nog apart aankopen?
Pedalen moet je zelf aankopen dacht ik, maar best ook, want meestal is het maar brol dat de meeste merken standaard monteren. Koop u daar een paar shimano 540 of time of eggbeaters en je bent zeer goed bezig. Dat monteren is gewoon opdraaien hoor, meer niet.2./ En als je er nog bar-ends bij wilt, installeren zij die dan, of moet je dat thuis nog doen?
Als je dat zal vragen zullen ze die wel monteren hoor denk ik.3./ Geven ze nog een extra kortingske of niet? En zo ja, moet je er dan specifiek achter vragen of niet?
Ik heb zoals hierboven beschreven naast de LTD5 nog wat zaken gekocht, en ze hebben er zomaar zonder vragen nog een stukske vanaf gedaan, misschien waren ze in een goeie bui, of heb ik heel schone ogen #-o Alleszins bedankt voor de reacties,
Geert
GK
Mountainbiker

Post by GK »

@Mr.Hollywood:
Ik zou waarschijnlijk voor de Cube LTD5 2004 gaan, en dus niet de Midseason, om de doodeenvoudige reden dat ze die laatste blijkbaar alleen nog maar hebben in maatje 16". Ik ben ook zoiets van 1m85 groot en ik schat dat ik maatje 18 of 20" zal nodig hebben. Het enige verschil tussen beide is toch alleen maar de voorvork, dus voor die 50€ extra....
Ik ga volgende vrijdag tot ginder, en daar eens goed rondzien, en als k een ander modelleke vind dat mij ook aanstaat, kan het zijn dat ik nog verander, omdat die LTD5 met schijfremmen is en daar een beetje twijfelachtig tegenover sta... Maar voor de rest: een absolute prachtbike :wink:

Grtz,
Geert
Bartje
Mountainbiker
Location: Canyon, Grand Canyon Elite, full XT, XT-schrijfremmen

Post by Bartje »

Allez vooruit een interessante topic, net wat ik zocht. Radon is dus blijkbaar goed qua kwaliteit/prijs. Denk dat ik ook maar eens naar Bonn ga fietsen (allez rijden ... :wink: )
jens007
Mountainbiker

Post by jens007 »

hallo
ik ben aant uitzien voor e koersfietske ,
ik ben ook van plan voor ne radon te gaan om de prijs ewa te drukken .
nu zie ik dat je voor 849 € (de goedkoopste die op de website staat ) al een radon boa hebt afgemonteerd met ultegra en carbon vork .
weet er iemand of deze ook met een 105 groep te verkrijgen valt (om em nog ewa goedkoper te maken ) :wink:
dankuwel

jens
Jeunesse
Mountainbiker

Post by Jeunesse »

voor 849 € ne fiets afgemonteerd met ultegra en carbon voorvork #-o
da zou ik ni laten liggen ze
als ge in andere merken gaat kijken is een shimano 105 zelfs veel duurder
jens007
Mountainbiker

Post by jens007 »

ja kweedet kvond het ook al verdacht goedkoop .
Maar ik heb eigelijk geen nood aan een ultegra groep omdat ik maar weinig kilometers doe op de baan . dus moest 105 nog goedkoper zijn dan is mijn keuze rap gemaakt
rebel
Mountainbiker

Radon QLT Litening Walter Röhrl Modell 2005

Post by rebel »

Ik heb mij een Radon QLT Litening Walter Röhrl Modell 2005 aangeschaft in december 1.599 Euro.
Full suspension bike 18 “, ik ben er zeer tevreden van :-D . Heb er ongeveer al een 400km op rondgestoven.
Het is een aanrader om tot ginder te gaan, maar eerst via telefoon of mail vragen of de bike die je zoekt wel aanwezig is.
Betalen doe je beter met cash geld, voor gebruik visa kaart zouden ze durven 3% extra aanrekenen… [-X
H&S is gemakkelijk te bereiken.
Geo Bhiker

Post by Geo Bhiker »

Tinky-Winky wrote:Mudbike is een Radon ZR Team of zoiets.
Dat zijn identieke kaders als de Cube LTD reeks....
Vergis je niet, Radon en Cube lijken op mekaar, maar zijn niet 100% identiek. Zie http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... ht=#340921
Post Reply