JTTT wrote:Zijn het risico erin dat deze afgelast wordt als dit vriesweer aanhoudt?
Laat zo rap mogelijk iets weten en of er wijzegingen worden ingelast, denk dat het op sommige
klimmen en afdalingen met dit weer echt super-gevaarlijk zijn
JTTT wrote:Zijn het risico erin dat deze afgelast wordt als dit vriesweer aanhoudt?
Post by koppigaard »
Roerend mee eens. Tot nu toe is er altijd wel wat tussen gekomen zodat ik het triootje nog niet heb kunnen rondmaken. Ik vrees dat dit jaar het winterweer stokken in de wielen zal steken.de ware wrote:Deze mag je zekers ni missen........
Het pracht trio komt eraan/ Huldenberg-Pellenberg en Heverlee
Dit trio ziijn de mooiste tochten in VL-Brabant met telkens ook nog een perfecte organisatie,allee
da vinnekik toch
koppigaard wrote:Ik vrees dat dit jaar het winterweer stokken in de wielen zal steken.
Komaan mannen, jullie laten je toch niet afschrikken door wat sneeuw of ijs. Pas gewoon je rijstijl wat aan.de ware wrote:Denk dat het op sommige klimmen en afdalingen met dit weer echt super-gevaarlijk zijn
Post by koppigaard »
Post by pierrot le fou »
Pak de 45 km , doe het rustig aan , Geniet van de tocht (moeilijk-zwaar , modder ) , en zorg dat je een memorabele dag meemaakt , dan blijft de goesting voor de volgende TT.degregge wrote:vraagje:
ik ben pas 2 maand begonnen met MTB
ik ga elke zondag 2 a 3 uurkes gaan rijden
nu is de vraag is deze tourtocht aan te raden voor een beginner of niet?
En wat is de deelnamen prijs?
Post by pierrot le fou »