MTB routes Gent

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
pat17
Mountainbiker

Post by pat17 »

Voila vandaag nog eens de blauwe route ''opgenomen''.

Ja kan ze vanaf nu dus alle 3 op mijn siteje terugvinden in mps formaat, sukkel niet meer zou ik zeggen.

Voor degene die geen GPS hebben: ze hebben van de blauwe eens werk gemaakt : allemaal nieuwe pijltjes ! En goed zichtbaar. \:D/
Heinz
Mountainbiker

Post by Heinz »

Heinz wrote:Dit is het antwoord dat ik gekregen heb ivm mijn vraag naar de slechte bewegwijzering van de Blosoroute te Destelbergen! :bounce:

De route is nagezien, wij zijn op de hoogte van de vele gebreken, en zo spoedig mogelijk worden paaltjes én pijltjes vervangen.

>
de pijltjes zijn al in ons bezit, maar de paaltjes en de bevestiging ervan zijn nog een moeilijkheid, daarna pas kan de technische dienst tot uitvoering overgaan. Hopelijk is dit in de zomermaanden al allemaal opgelost, het is echter de drukste periode voor sportdiensten (sportkampen, kampioenenhuldigingen, tornooien..), dus ik kan dit niet garanderen.
Volgens de sportdienst van Destelbergen is de bewegwijzering van het BLOSO parcours vanaf heden (15/10/2003) aangepast en weer helemaal in orde!
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

heb de route van destelberge ook al eens gereden en nooit meer ben van mijn fietske getrokken nog voor ik begon door enkele vissers die mtb ers staan op te wachten waarschijnlijk kon huiswaarst keren en ben dus niet terug geweest
Astrid
Mountainbiker

Waar kan ik mtb-en in de buurt van Gent, De Pinte, ...?

Post by Astrid »

Hey,

Kan er mij iemand zeggen waar je in Gent zo overal kan mtb-en?
Want in de Blaarmeersen is er niets meer ...
Tenzij de skiberg? :-?

Ook al ge iets weet zijn dichtbij De Pinte, Mariakerke, ...
Let me know! 8)

Astrid x
Last edited by Astrid on Thu 16 Dec 2004 15:35, edited 1 time in total.
sorrow
Mountainbiker

Post by sorrow »

Gavere (BLOSO)
Lovendegem (BLOSO)
...

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... ght=gavere

Vraag maar aan Beethoven , die kent dat daar op zijn duimpje :)
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

he beste Astrid, In Gent ken ik een 100km off road, die wil ik zeker je eens leren kennen. Ik ken dan ook nog enkele techn parcours te Wondelgen en Melle.
Ook heb ik een eigen weg om naar Gavere parcour te gaan, en als ik naar de lembekse bossen trek passeer ik veel uit de route van Lovendegem. Ook tot het parcour van Zomergem en de bossen aldaar heb ik een weg klaar. Je zegt maar eens waar wat je liefstr qua parcour hebt dan gaan we eens een kijkje nemen.
Sportieve groeten Rudy VdE.

THX Sorrow en vele groeten in de kempen.
sorrow
Mountainbiker

Post by sorrow »

THX Sorrow en vele groeten in de kempen.
No problem Beethoven, ik moet trouwens nog altijd eens met jou afspreken om de buurt daar rond Gavere te verkennnen. Ik ben het nog niet vergeten ; het is er gewoon nog niet van gekomen.

Groetjes,
Sorrow
.TOY.
Mountainbiker

MTB routes Gent

Post by .TOY. »

Kent er iemand een MTB route heel dicht bij Gent ?
Ik woon nl. in het centrum en zoek vaak een vaste route die ik om het even wanneer kan doen.

Bedankt.
brunette
Mountainbiker

Post by brunette »

hmm

ken het probleem...er is een route die begint in destelbergen en eindigt in laarne.

ik woon in melle(vogelhoek) en ik pik altijd in op die route niet zo ver van mijn huis. weet dus niet juist waar die begint. als je meer info wilt, bel desnoods eens dan leg ik je uit hoe je er geraakt, want kzit in mijne blok en om dat hier uit te typen zie'k nie echt zitten. grtn

bruno
0472 65 40 44
Gunter
Mountainbiker

Post by Gunter »

zie www.mtbroutes.be voor de vertrekplaatsen

Destelbergen is niet slecht maar Gavere is stukken beter maar vanuit Gent-Centrum is dat toch eerst 10km de Schelde volgen
Post Reply