Kzou ook wel willen gaan biken, maar ik moet blokken :DMommen wrote:Donderdag ga ik biken, dus als iemand goesting heeft en sjieke stukskes weet, altijd welkom. Als het regent ga ik niet. wie zin heeft laat het maar weten.
greetzzzzzz
bikers in Limburg
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Mommen
- Mountainbiker
Kzou ook moeten blokken, ma ik ga een dagske ontspanning pakken (ben eigenlijk de heel week al aan het ontspannenscelter wrote:Kzou ook wel willen gaan biken, maar ik moet blokken :DMommen wrote:Donderdag ga ik biken, dus als iemand goesting heeft en sjieke stukskes weet, altijd welkom. Als het regent ga ik niet. wie zin heeft laat het maar weten.
greetzzzzzz
Hebt gij misschien ergens enne goeie uitleg over die pipes in linux? Want kiekeboe zenne cursus trekt op nie veel en volgens mij vraagt hem da.
Moest ge u toch gene goesting hebben donderdag om te blokken dan zegt ge het maar
- scelter
- Mountainbiker
Kga toch voor het blokken gaan denk ik. Na de examens het er eens goed van nemen. Ivm met die pipes, vorig jaar heeft em dat gevraagd geloof ik. Jammer genoeg heb ik daar ook gene deftige uitleg van opgeschreven. Den beste uitleg die ik op het net kon vinden is de deze. Ik hoop dat da volstaat. http://www.linux-tutorial.info/modules. ... pageid=290Mommen wrote:Kzou ook moeten blokken, ma ik ga een dagske ontspanning pakken (ben eigenlijk de heel week al aan het ontspannenscelter wrote:Kzou ook wel willen gaan biken, maar ik moet blokken :DMommen wrote:Donderdag ga ik biken, dus als iemand goesting heeft en sjieke stukskes weet, altijd welkom. Als het regent ga ik niet. wie zin heeft laat het maar weten.
greetzzzzzz) en dan vollop erin vliegen he :) En ik moet men bar ends testen he
![]()
Hebt gij misschien ergens enne goeie uitleg over die pipes in linux? Want kiekeboe zenne cursus trekt op nie veel en volgens mij vraagt hem da.
Moest ge u toch gene goesting hebben donderdag om te blokken dan zegt ge het maar
Aah precies nog lotgenoten hier. Kzou donderdag wel willen ma ben ook aant blokken. Ik ga nu elke dag wel een uurke of twee uurkes rijden, ma op de weg da ik ni moet kuisen, en dus zo ni teveel tijd verlies.
Anders moeten we na de examens es allemaal afspreken!
Waar zitten jullie op school?
Greetings
Anders moeten we na de examens es allemaal afspreken!
Waar zitten jullie op school?
Greetings
- scelter
- Mountainbiker
Die uitleg heeft hij idd in het labo gemompeld. :pGriffon wrote:@mommen en scelter,
kiekeboe vraagt bijna altijd hetzelfde, en die uitleg over die pipes in Linux geeft hij redelijk goed in de les en in het labo.
ge moet daar natuurlijk ook geraken en zien da ge na 10 minuten nie aan het slapen zijt.
-
Toerist567
- Mountainbiker
Yuw,
pas nieuw hier en eigenlijk ook op zoek naar Limburgers (rond de 21-22) met de ambitie om grote marathons (in buitenland) te rijden in de (nabije) toekomst.
Ben van Lummen, knappe omgeving om te rijden. Kom het op 13 februari uittesten. Vlak voor m'n deur vertrekt ne toertocht. Iemand zin om de 60km eens uit te proberen?
Greetz
pas nieuw hier en eigenlijk ook op zoek naar Limburgers (rond de 21-22) met de ambitie om grote marathons (in buitenland) te rijden in de (nabije) toekomst.
Ben van Lummen, knappe omgeving om te rijden. Kom het op 13 februari uittesten. Vlak voor m'n deur vertrekt ne toertocht. Iemand zin om de 60km eens uit te proberen?
Greetz