Filmpje gezien... daar ga ik met mijn afgesleten banden geen **** kunnen doen. Wat voor banden ga ik halen voor hier proper door te ploegen?Voervallei Voske wrote:Op onze site kan je al een voorsmaakje vinden van ons parcours in de vorm van een filmpje.
Zo 09/12/2012 Tervuren :: Vossem MTB Classic
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 09/12/2012 Tervuren :: Vossem MTB Classic
dat was dan tof, wij komen zekers af.....want 't is steeds een mooi,afwisselend parcours....enVoervallei Voske wrote:Dit moet ik toch even corrigeren. Op 11/11/2012 waren wij, Voervallei Vossem, aanwezig op 3 toertochten waaronder 8 leden op de toertocht van de sasbikers.de ware wrote:ook al zien we die mannen ni al te veel bij ons....
sasbikers humbeek ook present met een delegatie
Overigens, proficiat voor jullie puike organisatie met in het bijzonder de grote afspuitstand.
Groeten Voervallei Vossem.
misschien de eerste keer in de sneeuw
't zal leuk worden
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Post by Voervallei Voske »
Ik rij zelf al jaren met de Nobby Nic's, sommige zouden ze tractorbanden noemen maar mij hebben ze nog nooit in de steek gelaten.Xcarma wrote: Filmpje gezien... daar ga ik met mijn afgesleten banden geen **** kunnen doen. Wat voor banden ga ik halen voor hier proper door te ploegen?
Trouwens ons parcours is op zijn "slechtst" (natst) geen platte modder-parcours, spatvrij ga je er natuurlijk niet vanaf komen maar daar staat onze afspuitstand paraat voor.
Tot zondag,
Voervallei Vossem
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
De weergoden zijn ons gunstig gestemd geweest vandaag. Als de vorst tot zondag zijn werk doet
, zal ons parcours onverhoopt een extra toets krijgen. Een panoramisch sneeuwtapijt als decor!
Tot zondag
Groeten,
Voervallei Vossem
Tot zondag
Groeten,
Voervallei Vossem
zie op volgende site voor de hoogtemeters : http://www.voervalleivossem.be/Toertocht%202012.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- mahna-mahna
- Mountainbiker
Post by mahna-mahna »
graag een update van de staat van het parcours
ik heb geen zin om de baggeren (vooral om de remblokjes niet opnieuw te moeten vervangen)
ik heb geen zin om de baggeren (vooral om de remblokjes niet opnieuw te moeten vervangen)
- Voervallei Voske
- Mountainbiker
Straks wordt de toertocht afgepijld en kunnen we een feedback geven over de staat van het parcours. Als het blijft vriezen zal er al helemaal niet te "baggeren" zijn. En zoals ik al zei is ons parcours op zijn natst geen blubber-parcours.mahna-mahna wrote:graag een update van de staat van het parcours
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
We gaan er morgen nogis een lap op geven ....