Za 24/11/2012 Maasmechelen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
smeerske
Mountainbiker

Re: Za 24/11/2012 Maasmechelen

Post by smeerske »

Zeker van de partij, super tocht :-D
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

BASSMAN wrote:
Speedy Pinegel wrote:Hopelijk valt ondergrond mee na regen van vandaag en de te verwachten regen van vrijdag.
Ben juist terug van mijn wekelijkse nacht rit.De paden lagen er voortreffelijk bij.Het heeft hier vandaag niet of nauwelijks geregend.
hoe laat vertrek je ?
BASSMAN
Mountainbiker
Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17

Post by BASSMAN »

kenneth wrote:
BASSMAN wrote:
Speedy Pinegel wrote:Hopelijk valt ondergrond mee na regen van vandaag en de te verwachten regen van vrijdag.
Ben juist terug van mijn wekelijkse nacht rit.De paden lagen er voortreffelijk bij.Het heeft hier vandaag niet of nauwelijks geregend.
hoe laat vertrek je ?
Hebben afgesproken om 13.30u te vertrekken maar vindt dat eigenlijk wat laat voor de 55km.Men rijdt mss 3u en dan is het al wat donker voor terug naar huis te gaan.
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Hopelijk gaat het meevallen met regenen vandaag en deze nacht?
Het zou de eerste keer zijn dat ik daar kom rijden, kan de ondergrond daar de regen goed verdragen?
Of is het bij regen een parcour waar de schijfremmen gegarandeerd op van zijn?
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

Speedy Pinegel wrote:Hopelijk gaat het meevallen met regenen vandaag en deze nacht?
Het zou de eerste keer zijn dat ik daar kom rijden, kan de ondergrond daar de regen goed verdragen?
ligt eraan welk deel ze van het bos doen. maar als het regent dan kan het wel es goed vettig zijn ja
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Speedy Pinegel schreef:

ligt eraan welk deel ze van het bos doen. maar als het regent dan kan het wel es goed vettig zijn ja
Tegen wat vettigheid kan ik wel tegen, want dat hoort er nu eenmaal bij.
Maar is eerder de ondergrond waar de schijfremmen van afzien gelijk als zot, waar ik niet scheutig naar ben.

Ook heb ik de vraag of de terrils zeker mogen betreden worden met de vooruitzichten van het weer?
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

Speedy Pinegel wrote:

Speedy Pinegel schreef:

Tegen wat vettigheid kan ik wel tegen, want dat hoort er nu eenmaal bij.
Maar is eerder de ondergrond waar de schijfremmen van afzien gelijk als zot, waar ik niet scheutig naar ben.

Ook heb ik de vraag of de terrils zeker mogen betreden worden met de vooruitzichten van het weer?
kan ook alleen maar hopen dat we er op mogen, weet het niet zeker. als het goed geregent heeft zal de afdaling redelijk gevaarlijk zijn.
als het geregent heeft hier waar meestal modder ligt kunt ge best al nieuwe remblokken gaan halen :p
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Kan er eventueel straks nog een update gegeven worden van het parcour en ook of de terrils toegankelijk zullen zijn of niet?
Zal in ieder geval al nieuwe remblokken gaan halen, want heb zondag nog scherpenheuvel gepland om te rijden :)
kenneth
Mountainbiker

Post by kenneth »

Speedy Pinegel wrote:Kan er eventueel straks nog een update gegeven worden van het parcour en ook of de terrils toegankelijk zullen zijn of niet?
Zal in ieder geval al nieuwe remblokken gaan halen, want heb zondag nog scherpenheuvel gepland om te rijden :)
heb hier ooit op 1 rit een volledige set nieuwe remblokken versleten :p so be prepared XD
Buke
Mountainbiker

Post by Buke »

Voor de derde maal aanwezig. Ook uit het vere Oostvlaamse Zele.
Het zal dus vroeg dag zijn wekker staat al om 06 uur #-o
Post Reply