saiko wrote:Een waarom vind ge hem de beste?Swannie wrote: Batterij vd 5 gaat trouwens een klein week mee
Denk dat het antwoord er al staat, voor mij zou dit alvast een enorm pluspunt zijn...
Jammer dat da ding zo duur is.
Als je het zo bekijkt ok, maar dit is wel wat overdreven he.baeyb wrote: Tel maar is op wat je betaalt voor een mp3 speler, een cd speler, een digitale camera, een gps en een gsm
.
+ 5000 ...baeyb wrote:Ik heb ook verschillende smartphones gehad en de iPhone is veruit de beste (en duurste)
Het is maar hoe je het bekijkt; ik gebruik hem in de auto als gps, in de woonkamer als muziekspeler, buiten als digitale camera...en natuurlijk ook om mee te bellen.
Tel maar is op wat je betaalt voor een mp3 speler, een cd speler, een digitale camera, een gps en een gsm
ios is idd en vrij gesloten systeem, maar voor de gewone gebruiker is dit net beter. Je kan in principe niks fout doen op deze smartphone.
Hoe meer je kan prutsen, hoe meer er kan fout gaan.
Dat snap ik niet. De mijne heeft vannacht de ganse nacht ingestoken en was vanmorgen 100 % geladen. Het is nu 13.20 uur en ik zit nu aan 53%. Gebruik je hem alleen om te bellen ofzo...?Swannie wrote: Batterij vd 5 gaat trouwens een klein week mee
Niet iedereen gebruikt een GPS enkel om van punt A naar punt B te gaan he...Edlisjas wrote: Je kan perfect tomtom navigatie draaien, moet je wel aankopen maar is pakken goedkoper dan een volledig gps toestel.
Appels met appels vergelijken.Edlisjas wrote:+ 5000 ...baeyb wrote:Ik heb ook verschillende smartphones gehad en de iPhone is veruit de beste (en duurste)
Het is maar hoe je het bekijkt; ik gebruik hem in de auto als gps, in de woonkamer als muziekspeler, buiten als digitale camera...en natuurlijk ook om mee te bellen.
Tel maar is op wat je betaalt voor een mp3 speler, een cd speler, een digitale camera, een gps en een gsm
ios is idd en vrij gesloten systeem, maar voor de gewone gebruiker is dit net beter. Je kan in principe niks fout doen op deze smartphone.
Hoe meer je kan prutsen, hoe meer er kan fout gaan.
Saiko zit in de informatica en ik neem aan dat die mannen graag prullen met de software...Voor de doorsnee gebruiker is dat inderdaad helemaal niet nodig. Ik heb deze voornamelijk ook voor Muziek, internet, mail, camera, handige apps (zoals bijvoorbeeld iets stoms als meetlat, waterpas, apotheek van wacht), en spelletjes om de tijd te doden in wachtzaal, wachten in de auto als madam iets aan het shoppen is...
![]()
Je kan perfect tomtom navigatie draaien, moet je wel aankopen maar is pakken goedkoper dan een volledig gps toestel.
Grote pluspunt van iOS is de gebruiksvriendelijkheid. Alles zit zo logisch in elkaar dat het bedienen van het toestel kinderspel is. Nog een groot pluspunt is de syncronisatie van agenda, mail, ... toen ik mijn iphone voor de eerste keer opstartte stonden mijn contacten en mails er al onmiddellijk in. Als ik de agenda in mijn iPhone bewerk staan de gegevens na 5 min automatisch in de iPad en daar draait het voor de meesten om.
Ik zie ook weinig verschil in de prijs... HTC One x plus kost iets van 30 euro minder dan de goedkoopste iPhone, veel prijsverschil is er dus niet en statussymbool... waarom? Voor die 30 euro?
5 Dagen met 1 oplaadbeurt? Als ge hem niet gebruikt waarschijnlijk.kawa wrote:saiko wrote:Een waarom vind ge hem de beste?Swannie wrote: Batterij vd 5 gaat trouwens een klein week mee
Denk dat het antwoord er al staat, voor mij zou dit alvast een enorm pluspunt zijn...
Jammer dat da ding zo duur is.
Komt ook zeker bij de kanshebbers!tabias wrote:motorola defy (+) should suffice
http://www.gsmarena.com/motorola_defy+-4098.php
custom rom support is mooi. 199€ @ Amazon.de
Ja, dan geef mij maar rap die iPhone....iddi wrote:Komt ook zeker bij de kanshebbers!tabias wrote:motorola defy (+) should suffice
http://www.gsmarena.com/motorola_defy+-4098.php
custom rom support is mooi. 199€ @ Amazon.de
(Een Iphone gaat er voor mij echt over hoor mannen, ik kan niet en-en, dus als ik moet kiezen tussen een telefoon van 500euro of een weekend met de madam naar Parijs is 't rap gekozen...)
(Ook al geloof ik best dat het een super toestel is)