Vr 12/10/2012 Staden :: Nightbike :: Spetteravondrit

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
spetterke
Mountainbiker

Post by spetterke »

Single Tracker wrote:Zit het stukje bos aan het kanaal in Boezinge er terug in?

Zijn er anders nog technische passages voorzien?
Niet in de avondrit, maar we hebben op de 37km 3 bosjes waar onder 1 nieuw stuk.
reynaerten
Mountainbiker

Post by reynaerten »

Net terug van de avondrit. Het was gewoon super. Jammer van de regen en modder maar ik heb mij alvasr erg geamuseerd. Bevoorradingen en bepijling dik in orde. Zondag terug van de partij .
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Leuke tocht. En zelfs de keuneleute 2 maal gereden :P
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

Prachtige avondrit, veel onverharde paden en stukje bos was de max. Hoewel ik met m'n zwakke verlichting niet altijd de goed de pijlen en opstakels zag en zo eens de bocht uitging. lekkere franchipane taart op de bevoorrading.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Naar jaarlijkse traditie aanwezig op onze eerste MTB avondtocht en wederom niet ontgoocheld!!! Mooie gevarieerde tocht met vele mooie paden en lange offroad stroken!!! De eenmalige paasage door het bosje aan het militair domein was méér dan geslaagd en ook de donkere doorgang in de keuneleute was super!!! De bevoorrading was in orde met lekkere rijsttaart en na een perfect werkende warme douche genoten van nen braadworst en een glas wijn!!! Tevreden naar huis.........Spetters tot de volgende editie =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
coax
Mountainbiker

Post by coax »

Mijn eerste tocht gereden. Spettertocht in Staden! Het was super! Bedankt organisatie het was in orde.
Felipe
Mountainbiker

Post by Felipe »

Het hele weekend met 39 graden koorts in bed gelegen.
Nu eindelijk wat beter, maar jammer genoeg de Spettertocht dus niet kunnen rijden.

Iemand de GPS file van deze tocht, zodat ik de toertocht toch nog kan rijden als ik binnenkort beter ben? Ik had er zo naar uitgekeken en had heel graag meegereden met de langste afstand.
spetterke
Mountainbiker

Post by spetterke »

Bedankt aan alle bikers voor de deelname aan onze spettertocht.
=D> =D>
Er is een kilometerteller gevonden in de keuneleute ( merk BBB wit met regenboog)

Aan de zwartrijders, gelieve even voor de spiegel te staan en te denken hoeveel tochten er nog zouden zijn als iedereen dit doet! [-X [-X [-X
spetterke
Mountainbiker

Post by spetterke »

foto's van de spettertocht, later volgen er nog meer
https://plus.google.com/photos/11682598 ... 7397601537
PETER14
Mountainbiker

Post by PETER14 »

spetterke wrote: Aan de zwartrijders, gelieve even voor de spiegel te staan en te denken hoeveel tochten er nog zouden zijn als iedereen dit doet! [-X [-X [-X
+1 =D>
Post Reply