Niet in de avondrit, maar we hebben op de 37km 3 bosjes waar onder 1 nieuw stuk.Single Tracker wrote:Zit het stukje bos aan het kanaal in Boezinge er terug in?
Zijn er anders nog technische passages voorzien?
Vr 12/10/2012 Staden :: Nightbike :: Spetteravondrit
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
reynaerten
- Mountainbiker
Post by reynaerten »
Net terug van de avondrit. Het was gewoon super. Jammer van de regen en modder maar ik heb mij alvasr erg geamuseerd. Bevoorradingen en bepijling dik in orde. Zondag terug van de partij .
Naar jaarlijkse traditie aanwezig op onze eerste MTB avondtocht en wederom niet ontgoocheld!!! Mooie gevarieerde tocht met vele mooie paden en lange offroad stroken!!! De eenmalige paasage door het bosje aan het militair domein was méér dan geslaagd en ook de donkere doorgang in de keuneleute was super!!! De bevoorrading was in orde met lekkere rijsttaart en na een perfect werkende warme douche genoten van nen braadworst en een glas wijn!!! Tevreden naar huis.........Spetters tot de volgende editie

Het hele weekend met 39 graden koorts in bed gelegen.
Nu eindelijk wat beter, maar jammer genoeg de Spettertocht dus niet kunnen rijden.
Iemand de GPS file van deze tocht, zodat ik de toertocht toch nog kan rijden als ik binnenkort beter ben? Ik had er zo naar uitgekeken en had heel graag meegereden met de langste afstand.
Nu eindelijk wat beter, maar jammer genoeg de Spettertocht dus niet kunnen rijden.
Iemand de GPS file van deze tocht, zodat ik de toertocht toch nog kan rijden als ik binnenkort beter ben? Ik had er zo naar uitgekeken en had heel graag meegereden met de langste afstand.