Zeer mooi parcours weer
Opmerkingen voor de mannen van de bepijling :
Ben van bij mij thuis vertrokken en dan kom ik eerst via het smeerhout. Stuk is leuk dat daar uitgepijld is MAAR waarshuwing juist voor de doorgezaagde boom komt te laat, je staat in die beek met kreupelhout voor je doorhebt waarvoor je moet opletten. Brugje in het smeerhout kan ook een waarschuwing gebruiken wegens altijd vochtig en slibberig( als ge echt wil)
Stuk aan het Sanatorium ik weet het een mooie doorsteek, maar opletten voor verschillende stukken glas( ben zo goed geweest deze weg te vegen, maar er zal nog liggen).
Dan na de start trappen aan de zenne, goed aangegeven dat er gevaar is, maar zou erbij zetten dat het op trappen gaat die niet doenbaar zijn, dus afstappen bijzetten ofzo.
Waarschuwing aan de volgende trappen is wel ok, daar kunt ge eigenlijk gewoon afrijden. Pijltje om de zavelput naar beneden te rijden staat ver van de ideale lijn. Verder genoten richting dworp waar ge ziet dat er spijtig genoeg weeral niks mocht... Aan bois de vicaire waar die omgevallen bomen liggen mogen er iets meer pijlen omdat ge op een gegeven moment begint te denken dat ge niet meer doorkunt, maar das meer een detail.
Aan rue des fond gaat ge op sentier des fiefs, aan die mens zijne poort moet ge ook een pijltje zetten, want toen ik daar passeerde stond die zijn poort open en staat ge dus op die mens zennen oprit
Sentier des monts verdien een gevaarbordje in de afdaling wegens erosiegroeven van het water waar ge lekker kunt in blijven hangen.
Voor de rest geen commentaar buiten het feit dat het een pittige tocht is waarbij onze garmen iets meer km uitkwam dan dat jullie aangaven nl 6 extra.
Voor de mensen die nog twijfelen afkomen is de boodschap!