Di 01/05/2012 Ieper :: Fronttoertocht-Classic

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

Gio007 wrote:Deze morgen wat gaan rijden in de streek van Zonnebeke wat dicht bij Ieper ligt. In de onverhard staan veel plassen en is de bovenste laag wel pap. Maar valt al bij al nog mee. Het klimwerk op onverhard zal natuurlijk iets anders zijn.
Volledig eens met Gio007, we hebben deze morgen de rest gaan uitpijlen. Zonne Heuvelland is op enkele onverharde stroken na goed berijdbaar volgens de mannen per fiets. Natuurlijk zal je niet in Ieper aankomen zonder modder aan de bike :-) .
Morgen rijden we de tocht nog eens volledig af, om desnoods nog hier en daar een pijltje bij te plaatsen. Info over de staat van parcours zal hier dan ook gepost worden.
Bikermike
Mountainbiker

Post by Bikermike »

Ik was eerst van plan de verplaatsing naar Ieper te doen. Met de weersvooruitzichten toch maar besloten mijn parkoer De Haan - Knokke te doen. :-? :P
Flashy
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Post by Flashy »

Vandaag 10 km gaan wandelen in Westouter op paden van het parcour (gele pijltjes met naam van vtt) .Het was zelfs bijna niet mogelijk om tevoet de paden te betreden. Hopelijk geen regen meer tot dinsdag want t'zal op die plaatsen zeker niet te doen zijn om te rijden .Dit geld enkel voor de paden die ik bewandeld heb (ong 7km offroad) .
Verder veel geluk met het weer.
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

Flashy wrote:Vandaag 10 km gaan wandelen in Westouter op paden van het parcour (gele pijltjes met naam van vtt) .Het was zelfs bijna niet mogelijk om tevoet de paden te betreden. Hopelijk geen regen meer tot dinsdag want t'zal op die plaatsen zeker niet te doen zijn om te rijden .Dit geld enkel voor de paden die ik bewandeld heb (ong 7km offroad) .
Onze pijlen zijn wel geel maar zonder vtt, vanaf deze namiddag zon en stevig windje, als het morgen ook zo is zal parcours dinsdag wel goed liggen.
Flashy
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Elite 2015|Rose Mr ride 29er|Carbon Chinees 29er

Post by Flashy »

den dirk wrote:
Flashy wrote:Vandaag 10 km gaan wandelen in Westouter op paden van het parcour (gele pijltjes met naam van vtt) .Het was zelfs bijna niet mogelijk om tevoet de paden te betreden. Hopelijk geen regen meer tot dinsdag want t'zal op die plaatsen zeker niet te doen zijn om te rijden .Dit geld enkel voor de paden die ik bewandeld heb (ong 7km offroad) .
Onze pijlen zijn wel geel maar zonder vtt, vanaf deze namiddag zon en stevig windje, als het morgen ook zo is zal parcours dinsdag wel goed liggen.
Ge kunt ze echt niet missen want de naam staat erop (fronttourclassic) #-o
RockShark
Kerstman

Post by RockShark »

Vandaag stond er een sterke wind met zon, het heeft dus al goed kunnen drogen in het Heuvelland. Als er morgen geen regen valt zal het al bij al nog meevallen, maar ze geven jammer genoeg zelfs nog onweer uit voor morgenavond.
jonas_g
Mountainbiker

Post by jonas_g »

Lopen de verschillende parcours naast elkaar of kan je telkens beslissen als je nog verder wilt of niet ?

Alleszins zal ik aanwezig zijn!
den dirk
Mountainbiker

Post by den dirk »

jonas_g wrote:Lopen de verschillende parcours naast elkaar of kan je telkens beslissen als je nog verder wilt of niet ?

Alleszins zal ik aanwezig zijn!
Het zijn telkens lussen die erbij komen, zodat je ter plaatse kan beslissen.
Zie ook plan van parcours op onze website www.frontbikers.be
blommski
Mountainbiker

Post by blommski »

Deze morgen nog een laatste check van het parcours gedaan. Gestart vanaf parking Molenhof voor de ganse heuvelzone. Zon en wind hebben hun werk gedaan =D> =D> . Droge, harde ondergrond buiten een aantal plassen niet meegerekend (je kunt er wel perfect rond). Parcours ligt er niet verzopen bij!! De afwezigen zullen ongelijk hebben. De max afstand wordt een kuitenbijter. Zelfs een beetje regen kan er nog bij. Trouwens, weersverwachting voor morgen van 9 tot 19°, en max 0.8mm regen wordt verwacht.
feverbiker
Mountainbiker

Post by feverbiker »

allee tot morn vuil of nie vuil
Post Reply