Alternatief powerbars van diverse merken ?

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

doctor wrote:Probeer eens van mijn repen te eten en mijn nieuwe gellekes. Als je er betere vind van werking of gebruik. laat maar weten.
Als je nu nog zegt welke uw repen/gellekes zijn :-D (mag gerust via PB)
Ik ben nog op zoek naar een goed gelleke voor tijdens mijn marathons
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

dat de olé en de leo uit dezelfde lijn komt had ik al door, zelfs de tekening op de chocolade is identiek, maar de smaak niet, volgens mijn zit er in de samenstelling van de chocolade toch verschil, vind de olé zelf beter dan de leo

denk dat je de 2 naast mekaar legt dat je ook al kleurverschil ziet

dus uit zelfde lijn betekent niet noodzakelijk identiek product, je kan uw installatie makkelijk afregelen op bv 2% minder cacoa in de chocalade enz ...
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

[quote="Headshot"]dat de olé en de leo uit dezelfde lijn komt had ik al door, zelfs de tekening op de chocolade is identiek, maar de smaak niet, volgens mijn zit er in de samenstelling van de chocolade toch verschil, vind de olé zelf beter dan de leo

denk dat je de 2 naast mekaar legt dat je ook al kleurverschil ziet

dus uit zelfde lijn betekent niet noodzakelijk identiek product, je kan uw installatie makkelijk afregelen op bv 2% minder cacoa in de chocalade enz ...[/quote]

nope... is 100% identiek. kheb er nog een tijdje gewerkt na het koersen.
de smaak verschilt lichtjes op dat vlak, dat leo krokanter is dan ole.
dat komt enkel en alleen door de verpakking : leo is buiten het papier ook in zilverpapier verpakt, wat het net een zeer klein tikje krokanter houd dan de gewone plasticverpakking van ole.
licht die leo een paar weekjes langer, zal er van dat tikje krokanter niets overscheten tegenover zijn goedkopere versie.
enkel de verpakking word gewisseld als ze naar de goedkopere versie overgaan
vraag maar rond bij mensen die bij Kraft werken.
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

[quote="el gordo"][quote="doctor"]Probeer eens van mijn repen te eten en mijn nieuwe gellekes. Als je er betere vind van werking of gebruik. laat maar weten.[/quote]
Als je nu nog zegt welke uw repen/gellekes zijn :-D (mag gerust via PB)
Ik ben nog op zoek naar een goed gelleke voor tijdens mijn marathons[/quote]

van concap natuurlijk :)
Post Reply