Zo 29/04/2012 Opwijk :: 3de Straf In Bergaf Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

@ Ghost Biker: Wel zien dat alles getest is voor je hier komt rijden. You'll need it. 8)
houffabiker
Mountainbiker

Post by houffabiker »

Zal normaal gezien aanwezig zijn,te lezen aan de komentaar,nen goeien tocht.Ben nogal nen hoogtemeter vreter,en dan nog wa technisch erbij wa moe nen echten mtber nog meer hebbe :P de rest van ons club(Resi-Bike)ga wss nar Lokeren #-o nie echt spannend in mijn ogen
tot zondag en hopelijk me goe weer 8)
MTBert
Mountainbiker

Post by MTBert »

D'r zijn er van mijn team die ook in Lokeren gaan rijden maar deze gaat eens een nieuwe streek opzoeken. Verandering van spijs en zo hé. Nu hopen dat ze deze week de kraan hierboven maar al eens dichtdraaien.
Ghost-biker
Mountainbiker
Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team

Post by Ghost-biker »

Mojobiker wrote:@ Ghost Biker: Wel zien dat alles getest is voor je hier komt rijden. You'll need it. 8)
Dat alles op zijn plaats zit en vastzit, daar twijfel ik niet aan :wink: Als de afstelling nog niet optimaal is, zal ik dat na 100km wel voelen #-o
laagvlieger
Mountainbiker

Post by laagvlieger »

Aan de mannen van straf in bergaf, graag update van het parcours naar het einde van de week toe als je wil. Kan daar zware grond zijn de streek rond mazenzele, asse hé. De streek kan weinig regen slikken heb ik al ondervonden.
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Vanaf dinsdag mag je van ons updates verwachten wat de toestand van het parcours betreft.

Mojo
Mojobiker
Mountainbiker

Post by Mojobiker »

Aangezien we dit jaar terug vanop het voetbalveld vertrekken, is het tijd om het filmpje van de allereerste editie nog eens op te diepen:

Promofilmpje:

Mojo
TaurineR
Mountainbiker

Post by TaurineR »

Ziet er mooi uit, nu het weer nog!
Ixxel
Mountainbiker

Post by Ixxel »

ziet er niet zo goed uit, kwa weer dan dat ze geven.. regen, regen en nog eens regen, met op zaterdag voor de verandering => bakken regen :(
Xfrank
Mountainbiker

Post by Xfrank »

Mojobiker wrote:Aangezien we dit jaar terug vanop het voetbalveld vertrekken, is het tijd om het filmpje van de allereerste editie nog eens op te diepen:

Promofilmpje:

Mojo
Mojo,
ik heb bij de filmpjes gezien dat jullie vorig jaar de "7 Stanes" gereden hebben. Wij zitten daar binnen 3 weken met 4 van de club... we verblijven in het hotel nabij de Mabie trails. heb je enige tips voor ons, bandenkeuze, kleding... blijkbaar is een verband koffertje geen overbodige luxe :wink:
graag enige info in mijn postbus. thanks en tot zondag in Opwijk
Xfrank
Post Reply