26er 38 - 26
29er 32 - 20
Bij beide nooit het gevoel dat ik niet meer genoeg kan bij trappen.
Buitenblad ongebruikt
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
_anonymus_
- Mountainbiker
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Hey philledan,
Als je je buitenblad niet gebruikt kan je het er inderdaad afhalen. En dat hoeft helemaal niet zo veel te kosten als je denkt. Derrie kan je gewoon blijven gebruiken, gewoon de bovenlimiet aanpassen. Shifters kan je dan ook gewoon blijven gebruiken. Enige wat je nodig hebt is kortere boutjes. Type eens 'single speed bolts' in bij ebay en je vindt er hopen. Voor minder dan 15€ ben je gesteld. Je 32T zou je nog kunnen veranderen in een 36T als je toch iets zwaarder nodig hebt dan. Zo heb ik het ook gedaan en is perfect voor mij. Hoeft ook niet veel te kosten (SLX zijn 25€, truvativ nog iets minder en TA iets meer).
Veel plezier met je double setup, ik heb het me nog niet beklaagd!
Heb trouwens nog een nieuw 44T SLX kettingblad tekoop voor de mannen met dikke benen (nog in de verpakking). 20€ incl verzending!
Als je je buitenblad niet gebruikt kan je het er inderdaad afhalen. En dat hoeft helemaal niet zo veel te kosten als je denkt. Derrie kan je gewoon blijven gebruiken, gewoon de bovenlimiet aanpassen. Shifters kan je dan ook gewoon blijven gebruiken. Enige wat je nodig hebt is kortere boutjes. Type eens 'single speed bolts' in bij ebay en je vindt er hopen. Voor minder dan 15€ ben je gesteld. Je 32T zou je nog kunnen veranderen in een 36T als je toch iets zwaarder nodig hebt dan. Zo heb ik het ook gedaan en is perfect voor mij. Hoeft ook niet veel te kosten (SLX zijn 25€, truvativ nog iets minder en TA iets meer).
Heb trouwens nog een nieuw 44T SLX kettingblad tekoop voor de mannen met dikke benen (nog in de verpakking). 20€ incl verzending!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
De bouten zelf inkorten, het is aluminium.... is wellicht nog beterkoop. Dees namiddag heb ik geprobeerd om de buitenblad van 44 eraf te halen, om alleen de 36T te gebruiken, maar het is zo, een MM te lang....Heb nog ouwe boutjes thuis liggen, zal proberen deze af te zagen of met een slijptol in te korten...Jeanke6 wrote:Hey philledan,