Zo 18/03/2012 Gits :: 4de Grysperretoertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Fujibiker
Mountainbiker

Post by Fujibiker »

maddie wrote:dit begint meer op trial te lijken dan op mountainbike, met die wankele paletten gebeuren hoogstwaarschijnlijk ongelukken, ik laat deze tocht aan mij voorbijgaan en kies liever voor izegem
dag Maddy, die paletten liggen vast dus je moet er geen schrik op hebben en zijn breed genoeg om er op te stoppen, zelfs mijn vrouwke (Fujilady) die zeker geen held is in alles wat technisch is , heeft er al enkele malen probleemloos opgereden en als je er éénmaal over gereden hebt wil je meer, tis zoals sex :wink: :wink:
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

maddie wrote:dit begint meer op trial te lijken dan op mountainbike, met die wankele paletten gebeuren hoogstwaarschijnlijk ongelukken, ik laat deze tocht aan mij voorbijgaan en kies liever voor izegem
:-D :-D wankele paletten ???? alles ligt mooi vast aan elkaar en de gastjes van Gits van 10 jaar rijden er vlot op en af dus er zal daar zeker niks gebeuren :-D :-D :-D
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

als gits iets maakt mag der nen olifant oplopen zunne

Is da rond t'militair domein in houthulst daje ried?(
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

Iedereen kan maar moet daar niet over, je mag dat gerust aan je voorbij laten gaan, maar vorig jaar hebben alle gastjes van de kidstoer dat gedaan en dit jaar heeft mijn vrouw het al getest en goed bevonden. Dus zo een mountainbiker als jij kan dat zeker (maar je moet niet) :wink:
maddie
Mountainbiker

Post by maddie »

tram4 wrote:
Iedereen kan maar moet daar niet over, je mag dat gerust aan je voorbij laten gaan, maar vorig jaar hebben alle gastjes van de kidstoer dat gedaan en dit jaar heeft mijn vrouw het al getest en goed bevonden. Dus zo een mountainbiker als jij kan dat zeker (maar je moet niet) :wink:

Ik kan best begrijpen dat zo een hindernissenparcours leuk is voor de kinderen en een pluim voor de organisatie voor het werk dat ze er in steken, maar
ik hou meer van tempo rijden op halfharde bospaadjes en wegels, die kunstmatig aangelegde “evenwichtsoefeningen” halen er teveel het ritme uit.
De streek is wat ze is en het is helaas niet mogelijk om hier een crocodile trophy te rijden, maar je kan ook teveel je best willen doen en erover gaan.
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

maddie, tis wel een TT van de grysperre's. Een leutige bende die leutige track's maakt en een leutige aprés heeft.

Velen komen om enkel die technische stukjes te rijden en te bissen en te trissen en te .....quatroooootttteeeeennnn zkers :lol: :lol:
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Vorig jaar de groten toer gereden in zomerse omstandigheden en me geen seconde verveeld! AANRADER

Dit jaar eens iets verderop, Thuin gaan verkennen
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

maddie wrote:
tram4 wrote:

Ik kan best begrijpen dat zo een hindernissenparcours leuk is voor de kinderen en een pluim voor de organisatie voor het werk dat ze er in steken, maar
ik hou meer van tempo rijden op halfharde bospaadjes en wegels, die kunstmatig aangelegde “evenwichtsoefeningen” halen er teveel het ritme uit.
De streek is wat ze is en het is helaas niet mogelijk om hier een crocodile trophy te rijden, maar je kan ook teveel je best willen doen en erover gaan.
Elk zijn ding, ik kom juist voor die stukken. Om een hoog gemiddelde te halen raad ik je een ander soort fiets aan...
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

kenny wrote: Elk zijn ding, ik kom juist voor die stukken. Om een hoog gemiddelde te halen raad ik je een ander soort fiets aan...
Thats the spirit =D> =D>

Het gevoel dat je moet hebben bij een grysperre rit kan je alsvolgt omschrijven
:roll: #-o => Af en toe moej ne keer pijzen , manman waar halen ze het

[-o< :^o => het is toegelaten ja zelfs aangeraden bij wijze van de sfeer op te krikken om hier en daar ne domme stoot of uitspraak neer te poten.

:-({|= [-X =; Het is ten allen tijde verboden op elkaar te vitten , zagen of eender welke handeling uit te voeren (lik an uwe moat zien vrouwe te zitten...?!) die het groepsgevoel of de sfeer negatief kan beïnvloeden.

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :drunk: :drunk: :drunk: => Maar bovenal ENJOY!!!!!!!

8) :wink:
sliekzebra
Mountainbiker

Post by sliekzebra »

Een ideaal moment om er eens terug in te vliegen na maanden.
Tis geleden van Middelkerke dat ik nog op mijn alu ros gereden heb.
En ik wil mijn resultaat van 4 op 4 houden op deze vtt.

Ik doe juist graag deze rit omwille van de technische verrassingen. Een rit organiseren en dan nog zo veel werk steken in technische stukjes.

Dikke proficiat en we zijn nog niet eens vertrokken.

=D> =D> :bounce: :bounce:
Post Reply