Do 16/02/2012 Belsele :: Veldtoertocht Belsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mud devil
Mountainbiker

Post by mud devil »

ook ik zal er weer zijn, mogelijks zelfs in de sneeuw als hij blijft liggen!
mrlecleir
Mountainbiker

Post by mrlecleir »

Dit jaar geen speciale frituur bij aankomst, we moeten wel nog eens samenzitten wat betreft de bevoorrading. Er wordt één bevoorrading voorzien waar zowel de korte als langere afstand passeert. Zoals elk jaar kan je hier vanalles vinden om efkes aan te sterken. Hopelijk blijft de sneeuw niet overal liggen zodat we goed kunnen uitpijlen. Desnoopds moeten we maar een kleurke door onze kalkpijlen mengen zodat iedereen zijn weg terug vindt. Als iemand tips heeft hoe best te mengen zodat het toch nog milieuvriendelijk blijft, laat maar horen.
smetjeraketje
Mountainbiker

Post by smetjeraketje »

Zoals bij de vorige edities zal er ook alweer een delegatie van het 11 geniebataljon te Burcht aan deze altijd gezellige tocht deelnemen.
mrlecleir
Mountainbiker

Post by mrlecleir »

Natuurlijk zijn de collega's van defensie ook elk jaar welkom in Belsele!
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Kijk er lang naar uit om eens een tocht te rijden in deze streek, maar het is er nog nooit van gekomen. Volgens het lezen is deze de moeite om te rijden dus hopelijk word mijn dagje congé goedgekeurd.

De bossen van Waasmunster zitten deze ook in het parcour!!!

Hopelijk tot de 16den.
mrlecleir
Mountainbiker

Post by mrlecleir »

We proberen alles uit de streek te halen dus kom maar af, je zal het je niet beklagen. Enne ja we passeren ook in Waasmunster. Grtz
marc vanomobilbiker
Mountainbiker

Post by marc vanomobilbiker »

mrlecleir wrote:Dit jaar geen speciale frituur bij aankomst, we moeten wel nog eens samenzitten wat betreft de bevoorrading. Er wordt één bevoorrading voorzien waar zowel de korte als langere afstand passeert. Zoals elk jaar kan je hier vanalles vinden om efkes aan te sterken. Hopelijk blijft de sneeuw niet overal liggen zodat we goed kunnen uitpijlen. Desnoopds moeten we maar een kleurke door onze kalkpijlen mengen zodat iedereen zijn weg terug vindt. Als iemand tips heeft hoe best te mengen zodat het toch nog milieuvriendelijk blijft, laat maar horen.
Kleurpigment van STOOPEN EN MEEUS en deze is in een hele verscheidenheid aan kleuren te vinden.

Dit heb ik gebruikt om mijn gevel te kaleien.
mrlecleir
Mountainbiker

Post by mrlecleir »

thanks, waar te krijgen?
marc vanomobilbiker
Mountainbiker

Post by marc vanomobilbiker »

mrlecleir wrote:thanks, waar te krijgen?
Bij de groothandel DECKERS te Lokeren, Gentsesteenweg 117/10 en een hele reeks kleuren is daar op stock.

Je moet enkel het pigment hebben.
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

JIHAAA...dag verlof goedgekeurd!!!Dus ik kom af :bounce: :bounce:
greetings...dingo 8)
Post Reply