Herentals - Bloso
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Das spijtig als je die lus niet doet, want die is wel plezant...clubje wrote:daar moet je inderdaad naar rechts. Die klim kun je later afdalen als je een soort van lus maakt later. Maar ik maak die lus nooit omdat ik niet snap hoe je dan terug op het parcours komt. Er is iets aan de hand met die rode lus, en enkel de locals snappen het :)
Ik zal het proberen uit te leggen ...
Jullie vertrekken wrsch vanaf de parking(aan het treinspoor) van de rode lus ?
Als je vanaf de parking het asfalt baantje oprijd richting toeristentoren(dus tegen de rijrichting van het einde van de rode lus),
Ga je na een 200 tal meter een zandwegje zien met daarop een rode pijl(je moet dan wel achterom kijken om de pijl te zien).
Als je deze verder volgt kom je na een paar lichte klimmetjes langs de groene draad aan de trapjes naar beneden.
als je dan de trapjes afrijd en op het asfaltbaantje naar rechts rijd kom je terug uit aan het kerkhof en kan je de normale weg verder zetten.
Dan heb je wel dat kleine stukje Parking-Kerkof overgeslagen maar wel een mooi lusje bij gedaan.
Nu snap ik het inderdaad, en ik dacht al dat het zo was.
Ik snap gewoon niet waarom dat zo ingewikkeld moet aangeduid staan. Eerst staan er twee rode pijltjes (één rechtdoor naar de parking ,en één naar links boven om de lus te doen die je zegt). En als je dan die lus doet kom je dus bij die afdaling en bij de trapjes naar het asfalt, maar daar staat er dan geen pijl meer (je moet dus ruiken dat je via het asfalt naar het kerkhof moet). Alles staat perfect bepijlt, en dan dat! Als je niet van de streek bent geraak je daar hopeloos verward door.
Ik snap gewoon niet waarom dat zo ingewikkeld moet aangeduid staan. Eerst staan er twee rode pijltjes (één rechtdoor naar de parking ,en één naar links boven om de lus te doen die je zegt). En als je dan die lus doet kom je dus bij die afdaling en bij de trapjes naar het asfalt, maar daar staat er dan geen pijl meer (je moet dus ruiken dat je via het asfalt naar het kerkhof moet). Alles staat perfect bepijlt, en dan dat! Als je niet van de streek bent geraak je daar hopeloos verward door.
- jacques-de-mtb'er
- Mountainbiker
- marco di lungo
- Mountainbiker