Hangt een beetje van het weer af, de 85 of de 105.erwin.91 wrote:Welke afstand ga je rijden ?Eagle Stijn wrote:Wat zijn de bikeplannen voor het komende weekend.
Ik ga normaal gezien op zondag naar poperinge![]()
Hopelijk blijft het weer een beetje deftig........
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Ik ga waarschijnlijk ook naar daar, normaal ga ik voor de 65 en start ik om 8 uur.Eagle Stijn wrote:Hangt een beetje van het weer af, de 85 of de 105.erwin.91 wrote:Welke afstand ga je rijden ?Eagle Stijn wrote:Wat zijn de bikeplannen voor het komende weekend.
Ik ga normaal gezien op zondag naar poperinge![]()
Hopelijk blijft het weer een beetje deftig........
Zijn er hier nog die voor de 65 gaan ?
Ik zou ook willen vertrekken rond 8 uur voor de 105 als het weer meezit . Er zal ook nog iemand zijn die de 65 doet .erwin.91 wrote:Ik ga waarschijnlijk ook naar daar, normaal ga ik voor de 65 en start ik om 8 uur.Eagle Stijn wrote:Hangt een beetje van het weer af, de 85 of de 105.erwin.91 wrote: Welke afstand ga je rijden ?
Zijn er hier nog die voor de 65 gaan ?
Groeten
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Kris suggereerde vorige zondag dat het misschien eens leuk zou zijn om mee te doen aan een koppelrit in Moerzeke. Ben even gaan zoeken om meer info:
Zondag 12 september
–
MOERZEKE-‐KASTEL
DIKKE-‐BANDEN-‐RACE W.B.V. Jeugd
KOPPELRIT MTB Wielertoeristen
Vertrek en aankomst: Ter Munken te Kastel
(vanaf ’s morgens)
Formaliteiten: Zaal Ter Munken
Organiserende club: Jan’s Bikeshop
In samenwerking met: Veiligheidsteam, Rode kruis en Gemeentebestuur Hamme
Koersdirecteur: Jan Van den Eede
Adres: Ganzenberg 20, 9220 Hamme (Kastel)
Tel. 052-‐48.30.96
Ik weet niet wie hier in geinteresseerd is? Ik zou alvast wel willen rijden, het is trouwens enkel voor niet-licentiehouders, dus enkel 'echte' wielertouristen
dus zo erg slaag kunnen we niet krijgen... hopelijk 
Zondag 12 september
–
MOERZEKE-‐KASTEL
(vanaf ’s morgens)
Tel. 052-‐48.30.96
Ik weet niet wie hier in geinteresseerd is? Ik zou alvast wel willen rijden, het is trouwens enkel voor niet-licentiehouders, dus enkel 'echte' wielertouristen
Is die dag juist Grand Raid Godefroy zie http://www.x-free.be/templates/home.php ... =ProgrammaKristof Huyck wrote:Kris suggereerde vorige zondag dat het misschien eens leuk zou zijn om mee te doen aan een koppelrit in Moerzeke. Ben even gaan zoeken om meer info:
Zondag 12 september
–
MOERZEKE-‐KASTEL
(vanaf ’s morgens)
Tel. 052-‐48.30.96
Ik weet niet wie hier in geinteresseerd is? Ik zou alvast wel willen rijden, het is trouwens enkel voor niet-licentiehouders, dus enkel 'echte' wielertouristendus zo erg slaag kunnen we niet krijgen... hopelijk
Dit heeft toch mijn voorkeur ....
Als we om 8 uur willen starten zou ik zeggen om half 7 aan de shell in Grembergen ??? Andere voorstellen zijn ook welkom ...erwin.91 wrote:Ivm Zondag Poperinge, hoe, waar en waneer spreken jullie af ?
@Kris : als je ook gaat stuur anders je telefoon nr. is door ... dan kunnen we je bellen als we daar zijn ... laat maar iets weten anders
Shell Grembergen is voor mij ok.Gun*666 wrote:Als we om 8 uur willen starten zou ik zeggen om half 7 aan de shell in Grembergen ??? Andere voorstellen zijn ook welkom ...erwin.91 wrote:Ivm Zondag Poperinge, hoe, waar en waneer spreken jullie af ?
@Kris : als je ook gaat stuur anders je telefoon nr. is door ... dan kunnen we je bellen als we daar zijn ... laat maar iets weten anders
- Eagle Stijn
- Mountainbiker